باز هم تابستان، باز هم فصل نقل و لنتقالات و خبرهای عجیبی که میتواند یک هشدار جدی برای خانواده های فوتبالیستها باشد.

مراقب برخی اخاذی های عجیب در فوتبال باشیدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در حالی که با یک کنکاش ساده در سایت رسمی فدراسیون فوتبال می توان اسامی کارگزارن و اجنت های رسمی شاغل در فوتبال ایران را مشاهده کرد باز هم شاهد هستیم اتفاقات عجیب و غریبی برای برخی خانواده های علاقه مند به فوتبال رخ می دهد.

متاسفانه شاهد هستیم با فراگیر شدن فوتبال در میان خانواده ها ،عده ای سودجو با وعده های پوچ به بازیکنان نوجوان و جوان بوشهری در گوشه و کنار استان، پولهای عجیب و غریبی را از آنها اخاذی می کنند.

یک فرد آگاه در این باره می گوید: در یکی از شهرستانهای فوتبالخیز اطراف بوشهر، فردی با گرفتن مبلغ 10 میلیون تومان از یک خانواده ساده لوح و دادن وعده های نظیر اینکه فرزند شما را به پرسپولیس و استقلال میبرم یا اینکه او را به خارج از کشور خواهم برد، مبالغ عجیب و غریبی را به جیب زده است!

در حالی این مسائل مطرح می شود که پدر یکی از بازیکنان فوتبال برای رسیدن فرزندش به آرزوهای فوتبالی هزینه های سنگینی را پرداخت کرده تا فرزند وی که در یک تیم روستایی بازی میکرد، اسیر دلالان سودجو قرار بگیرد.با شرایط فعلی و عشق و علاقه وافر خانواده ها به فوتبال می بایست عاقلانه و با گرفتن مشورت از مربیان انها، مانع از رخ دادن چنین اتفاقات تلخی شد.

در همین فصلی که گذشت و روزهای پیش رو، برخی افراد با دادن وعده های فراوان برخی جوانان ساده لوح هم استانی را با قراردادهای عجیب و غریب وارد فازی کردند که به احتمال فراوان شاهد ورود مراجع قضایی خواهیم شد.بخصوص که پدر یکی از بازیکنان فوتبال بابت قرارداد و هزینه های میلونی که پرداخت کرده است به شدت شاکی است و می خواهد از طریق قانون پولهای پرداختی را پس بگیرد!

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.