مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان گفت: پرداختن به موضوع حجاب و عفاف نیازمند کار فرهنگی در جامعه است.

باکار فرهنگی حجاب نهادینه می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛حجت‌الاسلام علی جلالی به مناسبت هفته حجاب و عفاف با بیان اینکه پرداختن به موضوع حجاب و عفاف نیازمند کار فرهنگی در جامعه است گفت:دشمنان دین اسلام حجاب و عفاف را همیشه یکی از مهم ترین موانع در راستای عملیاتی کردن برنامه های خود برای تضعیف دین اسلام دانسته اند.

وی افزود:بررسی نقش حجاب و عفاف در مصون نگاه داشتن جامعه از کج روی ها و پلیدی ها، ثمرات و برکات عفاف و حجاب و راههای گسترش آن در جامعه از جمله موضوعاتی است که باید به آن پرداخته شود.

جلالی مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب را مهم برشمرد و تصریح کرد: در تهاجمات فرهنگی غرب و دشمنان اسلام که از سال ها پیش در جامعه اسلامی ما آغاز شده و روز به روز رو به افزایش است، یکی از ابزارهای مهم، به ابتذال کشیدن دختران و زنان است تا از این رهگذر مفاسد اخلاقی در جامعه افزایش یابد و بنیه های اعتقادی و فرهنگی و نیز پایبندی به ارزش های اخلاقی ضعیف تر شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی در خصوص ضرورت حجاب گفت:از دیدگاه اسلام حجاب به مفهوم محدود کردن فعالیت های اجتماعی زن نیست، بلکه زن می تواند با رعایت پوشش و حفظ حدود آن در جامعه حضوری فعال داشته باشد.

وی با بیان اینکه اهمیت حفظ حجاب و عفاف در جامعه بر کسی پوشیده نیست افزود:رعایت حجاب و عفاف موجب گسترش اخلاقیات به جامعه و توسعه فرهنگی و اجتماعی می‌شود که پیامدهای فراوانی به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار