با دست درازی داعش به خاک عراق، آیت الله سیستانی با صدور فتوای جهاد، ازشیعیان خواسته تا سلاح بردارند و با پیکارجویان افراطی مبارزه کنند.

جشن و پایکوبی به مقابل منزل آیت الله سیستانی رسید + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسلحه نظامیان عراقی و مردم،  این روزها به جای شلیک گلوله، به نشانه شادی رو به هوا می‌رود، شادی شیرین آزادسازی شهر استراتژیک موصل در شمال عراق.

مردمی که پس از 3 سال مقاومت و مبارزه سخت، دست داعشیان را از خاک موصل کوتاه و پای دیو منشان تکفیری را از این شهر بریدند. حالا به هر گوشه که بنگری ، صدای شادی و پایکوبی مردمی بلند است. مردم در کنار نظامیان، با رفتن در خیابان‌ها خستگی جنگ را از تن بیرون برده و فریاد شادی سرمی‌دهند. در کنار فیلم‌های مختلف ارسال شده این روزها از این جشن و پایکوبی، دیدن ویدئو زیر نیز خالی از لطف نیست.

نيروهای نظامی عراق، با حرکت در مسیر منزل آيت‌الله سيستانی در شهر نجف، ضمن تبریک به این مرجع بزرگوار عراق، به هلهله و شادمانی مشغولند.

گفتنی است؛ بخشی از پیام فتوای جهاد آیت الله سیستانی بدین شرح است: شهروندانی که قادر به حمل اسلحه هستند، وظیفه دارند که در دفاع از کشور و مردم خود و اماکن مقدس، به نیروهای امنیتی کشور بپیوندند، هر که توانایی دارد باید به دفاع از عراق و ملت و مقدسات آن بپردازد و این امر بر دیگران ساقط است.

 

 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.