قائم مقام رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: معرفی رسمی فرهاد پرورش به عنوان نماینده ایران در کانادا مدتی است که انجام شده اما جایگزین وی برای مدیریت شرکت هواپیمایی ایران ایر تاکنون مشخص نشده است.

جایگزین مدیریت ایران ایر هنوز مشخص نیستآرش خدایی قائم مقام رئیس سازمان هواپیمایی کشور در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جایجایی در مدیریت شرکت هواپیمایی ایران ایر و رفتن فرهاد پرورش از این جایگاه عنوان کرد: تاکنون اخبار دقیقی درباره رفتن فرهاد پرورش مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر به سمع و نظر افراد ذی‌ربط نرسیده است. 

وی در ادامه افزود: مأموریت نماینده ایران در کانادا مدتی است که به پایان رسیده و فرهاد پرورش به عنوان نماینده ایران معرفی شده اما تا زمانیکه مدیرعامل جدید ایران ایر به جای پرورش مشخص نشود، وی به برنامه و فعالیت های خود در ایران ایر ادامه خواهد داد. 

خدایی در پایان اظهار کرد: شایعاتی در خصوص جایگزینی فرزانه شرفبافی عضو هیئت مدیره ایران ایر به جای فرهاد پرورش به گوش رسیده، اما قطعیتی در این خصوص وجود نداشته به همین سبب در حال حاضر منتظر مصوبه  هیات وزیران در این راستا خواهیم بود.   

انتهای پیام/ 

پرورش به ایکائو رسماً معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار