۸۶۵ هزار نفر در خراسان رضوی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که از این تعداد ۱۸۰ هزار نفر مستمری بگیر هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد محمد قوامی مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضویدر نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه ۴۶ درصد بیمه شدگان در خراسان رضوی تحت پوشش تامین اجتماعی هستند افزود:در خراسان رضوی ۲۶ واحد اجرایی، ۱۲ کارگزاررسمی،۲۱ شعبه اقماری با یک هزار و ۱۲۹ پرسنل در تامین اجتماعی آماده خدمت رسانی به بیمه شدگان هستند.

وی افزود: ۹۳ هزار و ۸۷۲ نفراز بیمه شده گان بازنشسته و ۸ هزار و ۵۷۲ کار افتاده و ۷۹ هزار بازمانده تامین اجتماعی تحت پوشش این سازمان در خراسان رضوی هستند.

داستانی مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی هم در این نشست گفت:: در بخش درمان عهده دار خدمات به جمعیت ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفری هستیم.


وی افزود: پارسال ۲۱ میلیون ویزیت سرپایی در بیمارستان‌های تامین اجتماعی صورت گرفته است که از این تعداد ۱۲۰ هزار عمل جراحی تحت پوشش این سازمان قرار گرفت.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبارات این بخش است که یک سوم در درمان مستقیم و دو سوم در حوزه درمان غیر مستقیم تخصیص یافت.

داستانی افزود: ۳ بیمارستان، ۱۱ درمانگاه مستقل، ۵ پلی کلینیک، یک اسناد پزشکی و یک مرکز طب کار با ۲ هزار و ۳۸۸ پرسنل خدمت رسانی به بیمه شده‌های تامین اجتماعی استان را بر عهده دارند.

انتهای پیام//ف. ج
 

نشست خبری مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.