معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از ثبت برند اکوآگرین خوشه صنعتی قزل‌آلای آمل به منظور صادرات و عرضه بین‌المللی در کنسرسیوم صادراتی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کامران علی پور گفت: در راستای ساماندهی در تولید، بسته‌بندی و عرضه محصولات، ثبت برند خوشه در دستور کار قرار گرفت.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به اهمیت و ضرورت برندسازی، افزود: فواید برندسازی علاوه بر ارزش‌آفرینی، برای کسب و کار کوچک و متوسط بسیار حائز اهمیت است.

علی پور گفت: در سطح خوشه قزل‌آلای آمل برای تولید و فروش خوراک ماهی و ماهی قزل‌آلا، برند اکوآگرین با پیگیری کنسرسیوم صادراتی فعال در سطح خوشه ایجاد شده است تا در گام‌های بعدی، زمینه حضور کنسرسیوم تحت این برند، در بازار‌های خارجی فراهم می‌شود.

وی مهم‌ترین اهداف از ایجاد برند در خوشه صنعتی را تأمین اعتبار، ارتباط با مخاطب و تحریک افراد برای خرید دانست و افزود: هدف از برندسازی یک محصول، درواقع ایجاد ذهنیت و چشم‌انداز نسبت به تجارت در مشتریان است.

انتهای پیام/ع

ثبت برند اکوآگرین به منظور صادرات در خوشه قزل آلای آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فکر برتر
۱۲:۵۱ ۱۸ تير ۱۳۹۶
ثبت شرکت
آخرین اخبار