اردوی تیم ملی بسکتبال الف و ب جهت حضور در تورنمنت اطلس اسپورت و ویلیام جونز در حال پیگیری است.

ویرایش///گزارشی از وضعیت اردوی تیم ملی بسکتبال بزگسالان به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اردوی تیم ملی بسکتبال الف به منظور آمادگی برای حضور در تورنمنت اطلس اسپورت در تالار آزادی  پیگیری می شود. تیم ملی بسکتبال 27 تیرماه به تورنمنت اطلس اسپورت که به میزبانی چین برگزار می شود، اعزام خواهد شد. تیم ملی کشورمان سال گذشته با  حضور حامد حدادی موفق شد مقام قهرمانی این مسابقات را به دست آورداما حدادی به علت مصدومیت در تورنمنت امسال  حضور ندارد.

پس از برگزاری این تورنمنت، رقابت های کاپ آسیا در مرداد ماه به میزبانی لبنان برگزار می شود و حدادی در حال رسیدگی به وضعیت مصدومیت خود است تا برای رقابت های کاپ آسیا بهبود کامل یابد.

همچنین اوشین ساهاکیان هم قرار است برای رقابت های کاپ آسیا به ترکیب تیم اضافه شود. اما وضعیت آسیب دیدگی اصغر کاردوست هنوز مشخص نیست و به احتمال زیاد نمی تواند تیم را در رقابت هاب کاپ آسیا همراهی  کند.

محمد حسن زاده هم به دلیل مشکلات شخصی در این اردو حضور ندارد و احتمال شرکت کردن  او در مسابقات بعدی نیز  مشخص نیست.

بعضی ها براین باورند، سرمربیان خارجی که پیش از حاتمی هدایت تیم ملی را بر عهده داشتند توانستند نسل طلایی را در ایران بسازند اما  مهران حاتمی سرمربی تیم ملی بسکتبال اعتقاد دارد که ستاره های امروز بسکتبال ثمره سرمربیان ایرانی هستند و با وجود سکان داران ایرانی نسل طلایی به وجود آمده است.

داستان جابه جایی بازیکنان همچنان ادامه دارد

کیوان ریاعی،ملی پوش بسکتبال،ابتدا در تیم ملی الف حضور داشت و حتی در دیدارهای تدارکاتی به چین هم اعزام شد اما به یک باره به تیم ملی ب منتقل شد. همچنین مهدی مردای نسب به اردوی دوم  تیم ملی الف دعوت شد و با تصمیم کادرفنی و یا فدراسیون از لیست خط خورد اما  تمرینات خود را  چند روزی پیگری کرد و از تیم جدا شد.

 بسیاری از بازیکنان با استعداد هستند و می توانند عملکرد مناسبی در تیم ملی داشته باشند و رشد کنند اما با این تصمیم گیری ها استعداهایشان سرکوب می شود و انگیزشان را برای ادامه بازی کردن از دست می دهند.

تیم ملی بسکتبال ب، 21 تیرماه به رقابت های ویلیام جونز چین تایپه اعزام می شود و نخستین دیدار ملی پوشان کشورمان با تیم لیتوانی خواهد بود.

انتهای پیام/

 ترکیب اصلی اردونشینان بسکتبال مشخص نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار