نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با حضور در منزل شهید مدافع حرم علی سیفی از خانواده این شهید والامقام دلجویی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار ضمن اشاره به اهداف استکبار در ایجاد گروه های تکفیری و تندرو در منطقه گفت: هدف اصلی استکبار از ایجاد گروه تروریستی تکفیری داعش نه عراق و نه سوریه بلکه ضربه زدن به ایران است.

وی افزود: اگر مدافعان حرم نبودند عراق و سوریه یقینا سقوط می کردند و پس از سقوط آنها لشکری خونخوار بسوی ایران روانه می شد اما با ابتکار و استراتژی هوشمندانه رهبر معظم انقلاب ایران سنگر دفاع تمامیت ارضی را در خارج از مرزهای کشور برپا کرد و توانست دشمن را در خانه خود محدود کند.

امام جمعه اردبیل گفت: گروه تکفیری داعش اسلام هراسی را در دنیا راه انداخت و کارها و اقدامات وحشیگرانه این گروه خوراک تبلیغاتی برای استکبار و صهیونیست درست کرده تا به اسلام و مسلمانان ضربه بزنند.

آیت الله عاملی گفت: شهادت بزرگترین مقام برای انسان است وبالاترین جهاد طبق روایات ائمه اطهار(ع) جهاد در مقابل کج فهمی های دینی است و مدافعان حرم از این بابت نیز دارای اجر و قرب هستند.

وی افزود: خانواده معظم شهدا با قربانی کردن جوانان خود در راه خدا معامله بزرگی با خداوند انجام داده اند و وظیفه ما نیز زنده نگه داشتن یاد این شهیدان و قدم گذاشتن در راه این شهداست.

 

انتهای پیام/ح

دیدار امام جمعه اردبیل با خانواده شهید مدافع حرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.