در این فیلم تصاويرى دردناک از دو دختر بچه آزاد شده ايزدى از دست داعش را ببینید.

فیلمی دردناک از کودکان آزاد شده از دست داعشبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از زمان پدید آمدن داعش تا کنون جنایات بسیاری از سوی این گروهک تکفیری تروریستی سر زده است، جنایاتی که حتی سنگدلان هم تاب دیدن و شنیدن آن را ندارند و تنها این گروه با آنچه از نظر روانی به آنها القا شده است می توانند به چنین جنایات وحشتناکی دست بزنند.

این گروه تروریستی در نبردهایشان به خصوص در سوریه و عراق به فجیع‌ترین وضع اسرای خود را می کشند و نه تنها هیچ رحمی به آنها و پیکرشان نمی کنند بلکه خویی وحشی تر در برابر غیرنظامیان به خصوص زنان و کودکان دارند.

غیرنظامیان، زنان و کودکان در همه جنگ‌های نابرابر که از سوی قدرتهای بزرگ جهان رخ داده است بیشترین ضربات و صدمات را دیده اند و نسل‌کشی‌های انجام شده نهایت جنایتی است که از آنها سر زده است.

در جبهه مقابل اما رزمندگان با توکل و نیروی ایمان بسیار بر جبهه دشمن غلبه کرده و ضربات سنگینی به آنها وارد آورده اند، بیرون راندن دشمنان از مقر اصلی‌شان، آزادسازی اسرایی که در دست تکفیری ها گرفتار بودند، به هلاکت رساندن فرماندهان ارشد آنها و ... همه موجب تضعیف جبهه باطل شده است.

اسارت کودکان به دست تکفیری ها وحشتانک‌تر و دردناک‌تر از دیگر مسائل است؛ کودکان بی گناهی که هیچ دفاعی از خود ندارند.

تصاويرى دردناک از دو دختر بچه آزاد شده ايزدى از دست داعش كه سه سال پيش توسط داعش دزديده شده بودند را در فیلم زیر ببینید.

انتهای پیام/

آزادی دو دختربچه ایزدی از چنگ داعش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
مرگ بر داعش
Iran (Islamic Republic of)
شیران
۲۱:۵۸ ۱۸ تير ۱۳۹۶
عمارها کو زیدها مقدادها کو
آن دادگرهای شب بیدادها کو
درود بر شهدای مدافع حرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۸ تير ۱۳۹۶
خدا ریشه ظلم را بخشکاند . جگرم را سوزاندید دیگر اشکی برایم نماند با این فیلم من پدر یک دختر هم سن این دخترانم درود بر تمام رزمندگانی که تا پای جان جان این وحشی های خونخوار راگرفتند دستشان درد نکند جای اینها در جهنم است خدا لعنت کند کسانی که اینها را تآمین اسلحه کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۸ تير ۱۳۹۶
من مادر م مادر یه دختر.
به اسم فاطمه.وقتی ازم یه ساعت دوره یا من ازش دورم....
فقط گریه کردم.
امیدوارم یه روز تو این دنیا نه اسمی از دولت آمریکا و نه اسرائیل ونه داعش و گروهکهای تروریستی باشه.انشالله
آخرین اخبار