دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: هرچند پرسپولیس مدعی اصلی فتح سوپرجام است اما می خواهیم این تیم را شکست دهیم و خاطره سازی کنیم.

میلاد فراهانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند آماده سازی تیم نفت تهران بیان کرد: بازیکنان نفت به دلیل حضور در دوران بدنسازی از وضعیت خوبی برخوردار نیستند. امروز(شنبه) هم مقابل پاراگ به میدان رفتیم و توانستیم این تیم را شکست دهیم.

وی افزود: تکلیف تیم ما تاکنون به صورت کامل مشخص نشده است و به همین دلیل زمان زیادی برای رسیدن به آمادگی نیاز داریم. امیدوارم مسئولان باشگاه تا پیش از شروع لیگ، وضعیت را معلوم کنند.

فراهانی درباره تمدید قراردادش با نفت تهران گفت: درصحبتی که با سرپرست باشگاه و علی کریمی داشتم، تصمیم گرفتم یک سال دیگر در نفت بمانم و همراه با هم تیمی هایم، شرایط خوبی را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای نفت فراهم کنم. البته مدیران باشگاه هم باید به تعهدات و قول های خود عمل کنند.

دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران در پایان درمورد دیدار سوپرجام تصریح کرد: سوپرجام، جایی که است که می توانیم با برتری در یک بازی به قهرمانی برسیم و خاطره ساز شویم. هرچند پرسپولیس یک مدعی جدی محسوب می شود اما فوتبال بالا و پایین زیادی دارد و ما هم می توانیم مدعی این جام باشیم.

انتهای پیام/

مسئولان نفت به قول های خود عمل کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار