تبریز؛

بدحجابی مقدمه ناهنجاری های اخلاقی

فرمانده سپاه عاشورا گفت : بدحجابی مقدمه ورود به ناهنجاری های اخلاقی و ارزشی است.

بدحجابی مقدمه ناهنجاری های اخلاقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سردار کریمیان به مناسبت هفته عفاف و حجاب در جمع خبرنگاران تصریح کرد : استکبار جهانی از رسانه های و شبکه هایی که مردم با آن درگیر هستند استفاده کرده اند تا در جنگی نرم عفاف و حجاب در خانواده ها را از بین ببرند.
وی با بیان اینکه دشمن به صورت هدفمند حجاب و عفاف را در جامعه ما نشانه گرفته تا از این طریق جوانان ما را دچار بحران هویتی کند خاطرنشان کرد : دشمن 2 دهه است که با تمامی ظرفیت و شبانه روزی کار کرده تا عفاف و حجاب در جامعه را کمرنگ کند حال آنکه نهادهای فرهنگی کم کاری داشته اند.
فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه نگاه سپاه به مسئله حجاب و عفاف، نگاه فرهنگی است گفت: متاسفانه برخی با به راه انداختن مباحث گشت ارشاد و حتی ساخت فیلم هایی مربوط به آن قصد فرافکنی و ایجاد شبهه و بدبینی در اذهان جوانان نسبت به سپاه را دارند.
وی یادآور شد: با هر گونه اقدامات سلبی و برخورد فیزیکی در این زمینه مخالف هستم و اعتقاد داریم که امروز زمان مدیریت اقناعی و ایجابی در این زمینه است.
سردار کریمیان با بیان اینکه هم اکنون تهدید اساسی برای جامعه ، تهدید فرهنگی است و مشکلات اقتصادی در ذیل تهدیدات فرهنگی است گفت: رفع مشکلات فرهنگی نیاز به عزم و اراده جدی و همه گیر دارد که در این میان مسئولان نهادهای فرهنگی باید برنامه ریزی داشته باشند و در قبال مردم تک تک پاسخگو باشند.
وی با ابراز تاسف از اینکه بصیرت افزایی و روشنگری و فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کم رنگ شده است گفت: این فریضه به عنوان یکی از واجبات به برخی نهادها تحمیل شده است حال آنکه احساس مسئولیت در قبال کنش های فرهنگی جامعه می تواند ما را در برابر دشمن مصون دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تداوم تقابل نظام استکبار جهانی با نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد گفت: استقامت و پافشاری ایران بر حفظ ماهیت ظلم ستیزی و سلطه ناپذیری باعث شده است تا آنها بر دشمنی خود با آنها پافشاری کنند.
سردار کریمیان افزود نظام استکباری بارها تلاش کرده است که با روش های مختلف ایران را مغلوب کند و صراحتا اعلام کرده اند که به دنبال تغییر رفتار مردم ایران هستند که این مهم با تغییر ماهیت نظام جمهوری اسلامی ایران امکانپذیر نیست.
وی ادامه داد: یکی از راههای اساسی مغلوب کردن ایران در عرصه نبرد با جمهوری اسلامی ایران سرمایه گذاری بر روی جوانان است چرا که به درستی دریافته اند اساس و محور پایداری یک جامعه پشتوانه مردمی و حضور مردمی در صحنه های مختلف جامعه است.
برنامه های هفته عفاف و حجاب از 17 تا 23 تیر با شعار حیا، عفاف و حجاب و ندای فطرت برگزار میشود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.