اجرای طرح ها ی اقتصاد مقاومتی در اولویت برنامه های امسال این وزارتخانه قرار دارد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه بخشی از این طرح ها در صنایع مربوط به بسته بندی اجرا می شود گفت: نمایشگاه بزرگ اصفهان نیز تولیدات، محصولات و خدمات کشور را عرضه می کند بنابر این این پروژه فرصت بسیار خوبی برای تولید کنندگان است.

رضا رحمانی ایجاد نمایشگاه بزرگ اصفهان در مرکز کشور برای عرضه و تقاضای محصولات و کالاهای تولیدی کشور رامؤثر دانست و افزود: تولید بدون تقاضا معنایی ندارد و تکمیل و بهره برداری از پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان برای تولید و حمایت از صادرات کالاهای ساخت داخل حیاتی است.

وی تصریح کرد:ایجاد امکانات عرضه و تعاملات جدید و گسترده، تقویت مراودات تولیدکنندگان داخلی با یکدیگر و آماده شدن برای صادرات از دیگر تأثیرات این طرح است و با افتتاح نمایشگاه بزرگ اصفهان، سهم این شهر در صنعت نمایشگاهی و استانداردهای نمایشگاهی کشور ارتقا می یابد و اقتصاد استان را تقویت می کند.

وی خاطرنشان کرد: قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان یکی از پروژه های اساسی و تعیین کننده است که می تواند الگویی برای کل کشور باشد.
عملیات اجرایی احداث نمایشگاه بین المللی استان اصفهان شهریور سال 94 با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان آغاز شد.

این طرح در زمینی به مساحت 22 هکتار در شرق شهر اصفهان و در دو مرحله احداث می شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.