تبریز؛

معرفی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز

طی مراسمی با حضور مسؤولان استانی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز معرفی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛صبح امروز 17 تیرماه، مراسم معارفه مهندس عادل کاظمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با حضور مدیرکل دفتر مرکزی حراست شرکت توانیر، معاون هماهنگی توزیع شرکت برق توانیر، روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توانیر همچنین مدیرعاملان شرکت برق شمالغرب کشور در آمفی‌تئاتر هتل پارس تبریز برگزار شد.

افشین روشن میلانی، مدیرعامل شرکت برق آذربایجان در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اظهار کرد: مباهات می‌کنم که در دوره زمانی طی شده در خدمت مردم بودم.

وی با بیان اینکه شاید نیاز به ارائه عملکرد در برهه مسؤولیت باشیم، گفت: نمی‌خواهم در این جلسه گزارشاتی را اعلام کنم و این به آن معنی نیست که هیچ عملکردی نبوده بلکه هر خدمتی انجام گرفته از خدمات تک تک مجموعه شرکت برق تبریز بوده است.

روشن‌میلانی گفت: هر آنچه از قصور موجود طی این مدت بوده و ناراحتی از من بر دل گرفتید به بزرگی خود ببخشید و آرزوی سلامت و خدمت صادقانه به مردم برای همه خدمتگزاران دارم.

در این مراسم از خدمات دکتر افشین روشن‌میلانی در شرکت توزیع نیروی برق تبریز و مهندس نهال‌پروری سرپرست شرکت توزیع برق نیروی برق تبریز تجلیل به عمل آمد.

 

 

انتهای پیام/ش

 

برگزاری مراسم معرفی مدیرعامل جدیدشرکت برق تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی
۲۱:۳۵ ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
این الان مراسم تودیع اقای میلانی بود یا معارفه اقای کاظمی پس کو مدیر عامل جدید؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضایی
۲۳:۵۵ ۲۰ آذر ۱۳۹۶
با عرض سلام و ادب
احتراما من یکی از اهالی کوی صنعتی شهید مدنی در تبریز هستم به( آدرس تبریز ضلع جنوبی اتوبان کسائی شهرک نیمه صنعتی شهید مدنی ) که در این منطقه متاسفانه بعضی کارگاهها برق ندارن و ماموران محترم و زحمت کشی اداره برق اندیشه یک نفر از سیم بانهای خود رو مامور دادن برق غیر مجاز کردن و ایشون هم با دریافت پول سر هر ماه برق بدون کنتوریا همان غیر قانونی و خلاف به این کارگاهها میدهد نام ایشون عسیی .... به شماره حساب ...........6037 که به این حساب پولها واریز می شدن ولی مدتی روال کار برگشته و ایشان تشریف می اورن و پول را نقدا دریافت می فرمایند خود ایشون چندین بار گفته که پول مال من نیست چند نفر رییس هم دستشون تو کار هست بیش از 10 سال برنامه اینچنین هست چهار سال پیش یک نفر در این شهرک به خاطر برق خلاف فوت کرد و از دنیا رفت چندین بار به اداره برق اطلاع دادیم متاسفانه هیچ گونه تاثیری نداشته چون همگی جمع شدن و می خورن امیدوارم با تحقیق و برسی پی به واقعیت حرفهای اینجانب ببرید چون حراست منطقه هم هیچ گونه عکس والعملی به این کار نشان نمیده لذا خواهشمند هستم که رسیدگی بفرمائید موفق و پیروز باشید