رئیس بنیاد نخبگان خوزستان از کسب رتبه چهارم و پنجم این بنیاد در بخش توزیع استعدادهای برتر در سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر علیرضا زراسوندی، رئیس بنیاد نخبگان خوزستان گفت: توزیع استعدادهای برتر در سطح کشور یک ملاک برای ارزیابی بنیادهای استانی است که بنیاد نخبگان استان خوزستان در این خصوص رتبه چهار و پنج کشور را در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری کسب کرد.

زراسوندی عنوان کرد: تسهیلات جوایز تحصیلی به دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در سال‌های مجاز تحصیل با کسب امتیازات لازم تعلق می‌گیرد.

وی افزود: جوایز تحصیلی شامل اعتبار آموزش‌یاری، پژوهش‌یاری، فن‌یاری، توانمندی‌های آموزشی و پژوهشی، اعتبار فرصت مطالعاتی و اجرای پایان‌نامه، ودیعه اجاره مسکن و هدیه ازدواج، برنامه‌های فرهنگی و بیمه اشتغال و تکمیلی است که به مدت یک سال تحصیلی به افراد برگزیده تعلق می‌گیرد.

زراسوندی با تشریح هدف اعطای جوایز مذکور گفت:توانمندسازی دانشجویان در عرصه‌های آموزش، پژوهش و فناوری از اهداف اصلی اعطای این جوایز است که خوشبختانه دانشگاه‌های استان خوزستان به دلیل داشتن جایگاه خوب در سطح کشور، دارای سهمیه چشمگیری از برگزیدگان این جوایز هستند.

رئیس بنیاد نخبگان خوزستان اظهار کرد: با توجه به تلاشی که جهت حمایت دانشجویان شده، بنیاد نخبگان استان خوزستان در بخش توزیع استعدادهای برتر در سطح کشور در رتبه چهار برای مقطع کارشناسی ارشد و رتبه پنج برای مقطع دکتری قرار گرفت.


انتهای پیام/م

حمایت از دانشجویان نخبه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار