شیخی فرد گفت: مجمع انتحاباتی فدراسیون تیراندازی در زمان مقرر برگزار می شود و نامه ای از فدراسیون جهانی مبنی بر برکناری هاشمی دریافت نکردیم.

مجمع انتخاباتی در زمان مقرر برگزار می شود/در جریان نامه فدراسیون جهانی نیستممسعود شیخی فرد در گفتگو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی تصریح کرد: مجمع انتخاباتی فدراسیون طبق تاریخی که مقرر شد در تاریخ 20 تیرماه برگزار می شود و برای شرکت درمجمع انتخاباتی 5 نامزد مورد تائید قرار گرفتند و تاکنون نامه ای بر تاخیر و یا ابطال مجمع انتخاباتی به ما داده نشد.

وی در پاسخ به این سوال که غیبت مهدی هاشمی در اجلاس سالیانه فدراسیون جهانی که چندی پیش برگزار شد مشکلی در برگزاری انتخابات ایجاد نمی کند، تصریح کرد: برکناری هاشمی یک دستور قضایی بود که اجرا شد، این موضوع دلیلی بر دخالت دولت در امور فدراسیون نیست و تاکنون مشکلی در این زمینه به وجود نیامده است. برگزاری انتخابات همچنان به قوت خود باقی است و تغییری در آن بوجود نیامده است.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت در خواست فدراسیون جهانی مبنی بر غیبت هاشمی در اجلاس سالیانه چه سرنوشتی در انتظار تیراندازی است عنوان کرد: بعید می دانم که هاشمی موضوع برکناری اش را به فدراسیون جهانی اعلام کرده باشد. در هر صورت این موضوع مربوط به چند ماه گذشته است و فدراسیون جهانی به ما  نامه ای مبنی بر این موضوع ارسال نکرده است. اگر به کمیته ملی المپیک درباره برگزاری انتخابات نامه ای داده شده باشد، باید از سوی مسئولان  پیگیری شود.

انتهای پیام/

برکناری هاشمی یک دستور قضایی بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار