دومین دوره مسابقات شطرنج قهرمانی استان اردبیل یادواره زنده یاد استاد مجید حریری با معرفی نفرات برتر پس از 6 روز رقابت به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دومین دوره مسابقات قهرمانی استان اردبیل یادواره زنده یاد استاد مجید حریری که با شرکت بیش از ٦٠ بازیکن از شهرهای سرعین،نمین،خلخال،پارس آباد،گرمی و اردبیل در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهرستان اردبیل و در محل خانه شطرنج برگزار گردید پس از 6 روز رقابت به اتمام رسید.

در بخش بانوان بعد از ٧ دور رقابت فشرده رویا گل پرور با با ٦.٥ امتیاز مقتدرانه قهرمان بانوان استان اردبیل شد.

مهسا گل مغانی با پیروزی در دور آخر توانست نایب قهرمان مسابقات شود و سولماز سالم بازیکن با تجربه و ریتینگ دار استان توانست مقام سوم رو از آن خود کند.

در بخش آزاد نیز بعد از ٩ دور رقابت آروین عادلی جوان بدون شکست و با ٦ برد و ٣ تساوی با ٧.٥ امتیاز قهرمان استان اردبیل در سال ٩٦ لقب گرفت.

حسین عابدی با ٧ امتیاز نایب قهرمان مسابقات گردید و حسین مجاوریان بازیکن با تجربه و فعال استان با ٧ امتیاز و هم امتیاز با نفر دوم مقام سوم و مدال برنز را کسب کرد.

گفتنی است آروین عادلی قهرمان سال ٩٦ استان اردبیل و رویا گل پرور قهرمان بانوان استان اردبیل به صورت مستقیم در مرحله نیمه نهایی قهرمانی کشور حضور خواهند یافت.

 

 

انتهای پیام/ح

پایان مسابقات شطرنج قهرمانی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار