دبیر شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان از برگزاری جلسه‌ای به منظور ارزیابی آثار مثبت و منفی عملکرد این شورا خبر داد.

ژاله فرامرزیان دبیر شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره روند ادامه کار شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان اظهار داشت: شورای عالی سیاست گذاری مرجعی است که به منظور اجماع تصمیم گیری های اصلاح طلبان در سال 92 شکل گرفت و نتیجه آن اثر گذاری بر انتخابات مجلس در سال 94 و انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 بود.

وی افزود:  هدف عمده  این شورا اثرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بوده و ادامه روند کار آن نیز در جهت ادامه رویکرد اجماعی اصلاح طلبان از جانب نقش آفرینان بوده و حتما در این زمینه برنامه ریزی هایی انجام می‌شود .

فرامرزیان تصریح کرد: این شورا همانطور که در سال 96 با تغیراتی نسبت به گذشته به کار خود ادامه داد، در آینده نیز  اصلاحاتی را در ساز و کار خود انجام خواهد داد اما به طور کلی هدف اصلی این شورا رویکرد اجمالی و تصمیم هایی است که در حوزه انتخاباتی گرفته می‌شود و اگر این شورا در مسیر خود اصلاحاتی را انجام دهد در هدف نهایی این شورا اختلالی ایجاد نخواهد شد.

وی بیان داشت: در شرایط فعلی در مرحله ارزیابی آثار مثبت و منفی عملکرد این شورا هستیم و اگر نیاز به اقدامات جدیدی در جهت بهبود عملکرد این شورا و رفع ضعف های آن باشد حتما آن را به مرحله اجرا خواهیم رساند.

 دبیر شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان در پایان خاطر نشان کرد: کمیسیون ارزیابی فعالیت این شورا به زودی برگزار خواهد شد و نظرات و پیشنهادات اعضا مورد بررسی قرار می‌گیرد و بر اساس آن سرنوشت ادامه کار این شورا مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اصلاحات در ساز و کار شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار