رئیس هیات اسکیت استان ایلام گفت: استقبال دانش‌آموزان از رشته اسکیت مطلوب است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، قدرت جمشیدیان امروز اظهار داشت: شاهد استقبال خوبی از مدارس اسکیت شهرستان ایلام و دره‌شهر هستیم.

رئیس هیات اسکیت استان ایلام گفت: در همین راستا رشته اسکیت برد با استقبال بی‌نظیری روبرو شد. (اسکیت برد یک رشته المپیکی در کشور است ) و در حال حاضر فدراسیون اسکیت نگاه ویژه‌ای به این رشته دارد.

جمشیدیان تصریح کرد: کژال امامی اسکیت باز ایلامی در حال حاضر عضو تیم ملی زیر 12 سال کشور است و نفر سوم اسکیت زیر 12 سال کشور را به نام خود دارد.

رئیس هیات اسکیت استان ایلام اظهار داشت: مسابقات قهرمانی استان نوجوانان در دو گروه پسران و دختران  تیر ماه سال جاری در ایلام برگزار می‌شود که نفرات برتر، هر گروه به مرحله دوم لیگ برتر کشور که مرداد سال جاری در ارومیه برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

جمشیدیان افزود: حسین دوستی یکی دیگر از اسکیت بازان نوجوان ایلامی است که  آینده درخشانی برای او پیش‌بینی می‌شود و انتظار می‌رود در مسابقات لیگ ارومیه جواز ورود به تیم ملی را کسب کند.

رئیس هیات اسکیت استان ایلام گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان و تعطیلی مراکز استقبال خوبی از سوی کودکان و نوجوانان این رشته به عمل آمده است.

انتهای پیام/ب

اعزام اسکیت بازان برتر ایلام به مسابقات مرحله دوم لیگ برتر کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.