معتمدی گفت: آموزش ساخت سازه ماکارونی به کودکان کار و خیابانی فصل جدیدی در برگزاری مسابقات این دوره سازه‌های ماکارونی است.

دومین دوره از مسابقات سازه ماکارونی ویژه دانشجویان و دانش آموزان خارجیبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان دومین دوره از مسابقات سازه ماکارونی ویژه دانش آموزان و دانشجویان غیر ایرانی سراسر کشور پایان مرداد ماه امسال در دانشگاه کاشان برگزار خواهد شد.

در این دوره از مسابقات که به همت گروه مهندسان آینده و با همکاری انجمن فعالین دانشگاه کاشان و انجمن حمایت ازکودکان کار و خیابانی و به میزبانی دانشکاه کاشان برگزار می‌شود، تیم‌های شرکت کننده در دو بخش دانشجویی و دانش آموزی و دو گرایش راندمانی و سنگین با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مهندس احمد معتمدی مهاجر افغانستانی دبیر برگزاری این دوره از مسابقات سازه ماکارونی در تشریح چگونگی این مسابقات به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هدف از برگزاری این مسابقات استعدادیابی در بین دانشجویان و دانش آموزان مهاجر است.

وی تصریح کرد: در نظر داریم تا با برگزاری دوره‌های آموزش ساخت سازه ماکارونی به کودکان کار و خیابانی فصل جدیدی در برگزاری این گونه مسابقات در سطح کشور ایران رقم بزنیم.

معتمدی افزود: پدیده برگزاری این دوره از مسابقات سازه ماکارونی ویژه مهاجرین را می توان، همراهی و همکاری دوستان ایرانیمان در انجمن حمایت از کودکان کار و خیابانی دانست که باعث شده‌اند در این دوره از مسابقات تیم های دانش آموزی شرکت کننده از پرداخت هرگونه هزینه شرکت در این مسابقات معاف بشوند.

متقاضیان شرکت در این دوره از مسابقات می توانند با کلیک بر روی لینک زیر آیین نامه شرکت در مسابقات را دریافت کنند.

اطلاعیه شماره یک مسابقه بزرگ سازه ماکارونی FEA Cup 2 - کاشان

انتهای پیام/

 دومین دوره از مسابقات سازه ماکارونی ویژه دانشجویان و دانش آموزان خارجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.