در پی آخرین آزمایش موشکی کره شمالی، امروز شنبه دو فروند بمب‌افکن مافوق صوت آمریکا رزمایشی نظامی بر فراز کره جنوبی برگزار کردند.

پرواز بمب‌افکن‌های آمریکایی بر فراز کره جنوبی برای نمایش قدرتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، دو فروند بمب‌افکن مافوق صوت آمریکا روز شنبه در واکنش به آزمایش موشکی اخیر کره شمالی، در اقدامی به منظور نمایش قدرت بر فراز کره جنوبی به پرواز در آمدند و در یک مانور نظامی با سلاح واقعی شرکت کردند.

در بیانیه ارتش کره جنوبی در این‌باره آمده است دو فروند بمب‌افکن آمریکایی از نوع «بی‌- 1 بی‌لانسر» از پایگاه هوایی آمریکا در گوآم به پرواز در آمدند و به همراه جتهای جنگنده آمریکایی و کره جنوبی در یک مانور نظامی برای حمله همزمان به یک سکوی پرتاب موشک بالستیک دشمن فرضی و تاسیسات زیر زمینی آن شرکت کردند.

نیروی هوایی کره جنوبی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد بمب‌افکن‌های مافوق صوت آمریکایی با پرواز بر فراز استان گانگوون  در شرق کره جنوبی، یک سکوی پرتاب موشک را در حمله‌ای همزمان هدف قرار دادند.

این بیانیه می‌افزاید جت‌های جنگنده کره جنوبی و آمریکا نیز با اجرای مانوری دقیق و هدفمند، اهداف تهاجمی دشمن فرضی را که زیر زمین بود، مورد حمله قرار دادند.

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی نیز اعلام کرد بمب‌افکن‌ها سپس قبل از ترک حریم هوایی کره جنوبی، به سمت غرب در اطراف منطقه حائل مرزی میان دو کره به پرواز در آمدند.

انتهای پیام/

 پرواز 2 بمب‌افکن‌ آمریکایی بر فراز کره جنوبی در رزمایش نظامی مشترک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار