جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های خلیج فارس و علوم پزشکی بوشهر طي بيانيه اي اعلام كردند: سردرمداران کاخ های پوشالی لیبرال دموکراسی غرب بدانند، امت ما، همچنان پشتیبان این انقلاب و ولی خود خواهند بود،

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛متن بيانيه به شرح زير است:

بسم الله القهار
"اين رجل فاجري كه خون عزيز ما را به زمين ريخت ، تاييد كرد دين خدا را.يعني خدا دين خودش را به او تاييد كرد. با ريختن خون عزيز ما، تاييد شدانقلاب ما. اين انقلاب بايد زنده بماند، اين نهضت بايد زنده بماند، وزنده ماندنش به اين خونريزيهاست. بريزيد خونها را؛ زندگي ما دوام پيدا ميكند. بكشيد ما را؛ ملت ما بيدارتر مي شود. ما ازمرگ نمي ترسيم؛ و شما هماز مرگ ما صرفه نداريد. دليل عجز شماست كه متفكران ما را مي كشيد. براي اينكه منطق نداريد. اگر منطق داشتيد كه صحبت مي كرديد؛ مباحثه مي كرديد.لكن منطق نداريد، منطق شما ترور است! منطق اسلام ترور را باطل مي داند.اسلام منطق دارد؛ لكن با ترور شخصيتهاي بزرگ ما، شخصهاي بزرگ ما، اسلام ما تاييد مي شود."
امام روح الله(قدس سره)

امت اسلامی ایران، در انقلاب اسلامی خود، پیشوایی این چنین به خود دید که از همان ابتدا، بدون هر گونه ترس به هر چه غیرخدا، قدم در این راه پرمخاطره نهاد و در راه رسیدن به ولایت الله، از جان و مال و نفس خود در این راه مضایقه ننمود؛ به ثمر رسیدن این انقلاب، با خون بود و استمرارآن، با خون! تاریخ گواه خواهد بود، 15خردادها را؛ 17شهریورها را؛ 16آذرها را و... بالأخره 22 بهمن ها را! تاریخ گواهی خواهد داد فدایی ولایت الله شدن این امت را؛ تاریخ گواهی خواهد داد به تسلیم بودن شیرمردان این امت؛ همت ها را؛ چمران ها را؛ وزوایی ها را؛ صادق گنجی ها را؛ علم الهدی ها را؛ آوینی ها را؛ و... تاریخ همه این ها را گواهی خواهد داد؛ چه آن که خون پاک این جان برکفان را به هیچ طریقی نمی توان از صحنه های مقدس تاریخ حذف نمود؛ و این است وعده حق! اکنون، پس از گذشت دقیقاً 2 سال از فریاد عاجزانه غرب از رویارویی با این امت و شهادت شهید علیمحمدی عزیز و سپس پیوستن شهید بزرگوار، شهریاری به ایشان می گذرد؛ آن زمان نیز، اعلام داشتیم که این اعمال کثیف و پست، جز ناشی از عجز و ذلت دشمنان امت اسلام نیست؛ دشمنانی که به فضل الهی، امروز مانند سیبی کرم خورده، از درون خود در حال نابودی هستند و این است سنت الهی! شهادت مهندس بسیجی، مصطفی احمدی روشن-که سران رذل استکبار، طی سخنان اخیر خود، قصد تهدید و ارعاب جمهوری اسلامی ایران را با این اقدام داشتند- به فرموده حضرت امام روح الله، تأیید دیگری بود بر حرکت صحیح امت حزب الله؛ضمن تبریک و تسلیت شهادت ایشان، به پیشگاه حضرت بقیه الله(عج) و نیز حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) و امت شهیدپرور ایران اسلامی، از خداوند متعال، علو درجات را برای این شهید گرانقدر و صبر جمیل برای بازماندگان ایشان، خواستاریم!
اما غرب و سران استکبار، بدانند؛ آن گونه که ولی ما فرمودند، پاسخ جمهوری اسلامی به هر گونه تهدیدی، پاسخی دندان شکن خواهد بود و باید منتظر مشتهای پولادین ملت شهیدپرور ما باشند! هر چند توانستند، پیکر شهید احمدی را عرباً عربا نمایند، اما بدانند جبهه نبرد علمی ما، با شتابی بیش از پیش به سمت دستیابی به قله های علم در عالم، پیش خواهد رفت و نه تنها ناامیدی به خود راه نخواهد داد، بلکه عزم او، صدها و بلکه هزاران برابرخواهد بود!
سردرمداران کاخ های پوشالی لیبرال دموکراسی غرب بدانند، امت ما، با تمام این اقدامات، چه تحریم، چه ترور و... پشتیبان این انقلاب و ولی خود خواهند بود، به فضل الهی؛ هر چند قصد آنها از همه این اعمال پلید، ناامیدی امت و دلسردی آنان است، اما همان طور که حضرت امام خامنه ای(دام ظله) فرمودند، حضور مردم در این انتخابات آتی، پاسخی دندان شکن و مشتی محکم بر دهان این جماعت قلیل و ضعیف خواهد بود!
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه خلیج فارس و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، ضمن محکومیت و اعلام انزجار از این اقدام بی شرمانه استکبار و صهیونیزم جهانی، خواستار اتخاذ تدابیری جهت کنترل هرچه بیشتر فضای پیرامونی دانشمندان کشور عدم امکان تکرار چنین اقداماتی و تأمین ویژه امنیت ایشان از سوی دستگاه های مرتبط بوده و نیز انتظار دارد دستگاه دیپلماسی، بدون هر گونه مماشات، برخورد قاطع و انقلابی با کشورهای پشتیبان تروریسم علمی كند.

«مسلم، خون شهیدان، انقلاب و اسلام را بیمه کرده است... و خدا می داند که راه و رسم شهادت، کورشدنی نیست.»
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.../خ2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار