شهادت هدف او بود و این درس را عاشقانه و آگاهانه از حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آموخته بود و ایشان شهادت را رمز جاودانگی و ماندگاری حقیقی می دانست.

شهید اکبری شهادت را رمز جاودانگی و ماندگاری می دانستبه گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛شهید اکبری در سال 1323 در یک خانواده کارگری پا به عرصه گیتی نهاد و در سال 39 تا 45 تحصیصلات متوسطه خود را بپایان رساند. و در سال 46 وارد دانشکده کشاورزی کرج گردید و در سال 1350 در رشته دامپروری فارغ التحصیل و در بانک تعاون کشاورزی استخدام شد. در سال 1350 ازدواج کرد که ثمره ازدواج 2 دختر و یک پسر است.

مبارزات سیاسی در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشت و در کشتار بی رحمانه 17 شهریور به اتفاق پسر کوچکش بطور معجزه آسایی از مرگ نجات یافت این فاجعه در روحیه انقلابی او تاثیر زیاد داشت. پس از پیروزی انقلاب با اکثر ارگانهای جوشیده از انقلاب جهاد سازندگی، دادستانی، حزب جمهوری، ستاد تبلیغات شورای عالی دفاع، فعالیت مستمر داشت.شهادت هدف او بود و این درس را عاشقانه و آگاهانه از حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آموخته بود و ایشان شهادت را رمز جاودانگی وماندگاری حقیقی می دانست.

ایشان یکی از بانیان تاسیس انجمن های اسلامی در بانک کشاورزی بود با تمام وجود در خدمت مردم ستمدیده و مستضعف بود و همیشه این گفته رهبر انقلاب که به من خدمتگذار بگوئید بهتر است تا اینکه رهبر بگوید را مدنظر داشت بارها به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافته بود و عاشق شهادت ولی شهادت نصیبش نمی شدو تا اینکه در هفتم تیر ماه 60 در دفتر حزب جمهوری اسلامی باتفاق 72 همرزمش به شهادت نائل شد.

وصیت نامه شهید مهندس حسین اکبری

به نام خدا

خالدین فیها ابدا ان الله عنده اجر عظیم

با سپاس خداوند متعال را که این توفیق را به ما عنایت کرد که در دوران کفر و مادیگری زور خود را و دین خود را به دنیا نشان بدهد و این توفیق را نصیب این ملت اسلام درست کرده که در راهنمایی امام امت خمینی عزیز و با وحدت در پرتو اسلام بتوانیم اسلام راستیین را در جهان نشان بدهیم اینجانب با شناخت و توفیقی که خداوند انشاء الله نصیب من خواهد کرد به طرف جبهه جنگ با کفر می روم تا خون ناقابل خود را نثار اسلام و کشور جمهوری اسلامی کنم. خدایا مرا بیامرز و توفیق بده که بتوانم با شهادت خود کوچکترین خدمتی به این دین پر عظمت تو انجام داده باشم. به خانواده خود سفارش می کنم که هر چقدر می توانند به دستورات اسلام گردن نهند و خداوند همیشه یار و یاور شماها می باشد پیروزی نزدیک است انشاء الله.

ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

بچه ها در راه اسلام و سپاه اسلام خدمت کنند و خون خود را در راه اسلام بدهند.

2/7/59 حسین اکبری

روحش شاد و یادش گرامی 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار