استاندار وجمعی از مدیران کل استان مرکزی با حضور در شهرستان زرندیه برای حل مشکلات زیر ساختی مامونیه تصمیم گیری کردند.

تصمیم گیری مدیران استان مرکزی برای رفع مشکلات زرندیه

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ استاندار وجمعی از مدیران کل استان مرکزی با حضور در شهرستان زرندیه و شرکت در جلسه ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی این شهرستان برای رفع مشکلات زیرساخت شهر صنعتی مامونیه تصمیماتی اتخاذ کردند.

محمود زمانی قمی استاندار استان مرکزی در حاشیه این جلسه با اشاره به مشکل راه ورودی شهرک صنعتی مامونیه که راه ورودی مردم شهر مامونیه هم هست گفت: در این جلسه اعتباراتی اختصاص داده شد تا این مسیر که موجب رفع نقطه حادثه خیز منطقه هم می شود زودتر به اتمام برسد و مشکلات کار افرینان صنایع زودتر رفع شود .


زمانی قمی در مورد مشکل کم آبی شهرک صنعتی مامونیه هم افزود: برای اینکه به صورت موقت مشکل بخش تولید این منطقه حل شود قرار شد طی قراردادی شرکت آب و فاضلاب شهری با شهرک های صنعتی استان ثانیه ای  15لیتر آب را خریداری کرده و تیمی درشهرستان در زرندیه رفع نقص سیستم آبرسانی شهرک صنعتی مامونیه را اصلاح کنندتا راه حلی هم برای دراز مدت پیدا شود.

وی اضافه کرد: در مورد مشکل برق شهرک صنعتی مامونیه هم تصمیم گرفته شد که با اعتباری که شرکت های شهرک صنعتی اختصاص داد حدود 9 کیلومتر خط انتقال برق را شرکت توزیع برق استان مرکزی اجرا کند.

انتهای پیام / ج


تصمیم گیری مدیران استان مرکزی برای رفع مشکلات راه،آب و برق مامونیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.