۲۸۹ هزار و ۱۴۸ خانوار در استان چهارمحال و بختیاری تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سیامک حیدری مدیر عامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۲۸۹ هزار و ۱۴۸ خانوار در استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند گفت: این تعداد شامل ۹۴ و هشت دهم درصد از جمعیت کل استان است.

وی افزود: بر این اساس ۹۹ و پنج دهم درصد از جمعیت شهری و ۸۷ درصد از جمعیت روستایی چهارمحال و بختیاری تحت پوششگاز طبیعی هستند.

حیدری با بیان اینکه هم اکنون ۳۸ شهر از ۴۰ شهر استان از نعمت گاز برخوردارند اضافه کرد: عملیات گاز رسانی به ۲ شهر بازفت و صمصامی نیز در حال اجرا می‌باشد.

وی ادامه داد: ۴۴۲ روستا از بین ۷۵۱ روستای چهارمحال و بختیاری هم دارای گاز طبیعی هستند و عملیات گاز رسانی به ۳۸ روستای دیگر در حال انجام است.

حیدری٬ تعداد مشترکین گاز خانگی در استان را ۳۷۵ هزار و ۱۳۱ مورد٬ تعداد مشترکین گاز تجاری را ۱۸ هزار و ۴۷۰ مورد و تعداد مشترکین گاز صنعتی و کشاورزی را نیز یک هزار و ۱۱۸ مورد بیان کرد.

وی همچنین گفت: تمامی شهرکها و نواحی صنعتی استان هم دارای گاز طبیعی هستند.

حیدری با بیان اینکه سال گذشته یک هزار و ۱۳۹ میلیون متر مکعب گاز در چهارمحال و بختیاری مصرف شد افزود: شهرکرد با ۲۴۰ میلیون متر مکعب پرمصرف‌ترین شهر و کاج با ۲ میلیون متر مکعب کم مصرف‌ترین شهر استان بود.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال نیز ۲۶۸ میلیون متر مکعب گاز در استان مصرف شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار