پارک آبی پل معلق مشگین‌شهر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می رسد.

پارک آبی پل معلق مشگین‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین عباسی‌نیا مدیرعامل پل معلق مشگین‌شهر در مراسم کلنگ‌زنی پارک آبی پل معلق مشگین‌شهر اظهار داشت: عملیات راه‌اندازی پارک آبی پل معلق مشگین‌شهر با حضور امام جمعه اردبیل، نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس، استاندار اردبیل و مسئولان شهرستانی آغاز شده و پیش‌بینی‌می‌شود این پارک با اعتبار 10 میلیارد تومان به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به این که منحصربه‌فردترین زیپ‌لاین کشور نیز در طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه افتتاح شده است، افزود: یکی از اولویت‌های ما فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای جذب گردشگران داخلی و خارجی است که در این زمینه در پل معلق مشگین‌شهر اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

مدیرعامل پل معلق مشگین‌شهر گفت: انتظار می‌رود با حمایت مسئولان استانی و شهرستانی فازهای بعدی پل معلق مشگین‌شهر به بهره‌برداری برسد، چرا که این امر می‌تواند توسعه گردشگری و اقتصادی استان اردبیل به ویژه شهرستان مشگین‌شهر را به دنبال داشته باشد.

عباسی‌نیا تصریح کرد: با راه‌اندازی فازهای پل معلق مشگین شهر تحول عظیمی در جذب گردشگران داخلی و  خارجی در منطقه به وجود آمده و در فصل تابستان امکانات و زیرساخت‌های لازم برای حضور گردشگران فراهم شده است تا مردم لحظات خوب و خوشی را در طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین‌شهر داشته باشند.

 

انتهای پیام/ع

پارک آبی پل معلق مشگین‌شهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۳۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۷
کاشکی پل بزنید ممنون