انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر طي بيانيه اي شهادت مصطفي احمدی روشن را تسليت گفت.

به گزارش حوزه دانشگاه گروه علمي پزشکي باشگاه خبرنگاران؛متن بيانيه به شرح زير است:

"وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ"(آل عمران 169)
ملت ایران باز هم شاهد نمایان شدن چهره منحوس سلطه طلبان غربی بوسیله حرکات مذبوحانه شان هستند که البته ترور" دانشمند شهید احمدی روشن" تنها گوشه ای از آن ها است.
ملت ایران با سری افراشته مفتخر است که در مقابل تمام استکبار طلبی مستکبران عالم مقاومانه ایستاده و از فدا کردن جوانان غیور خود چه در هشت سال دفاع مقدس و چه در سالهای بعد از جنگ تحمیلی در عرصه های مختلف واهمه ای نداشته و ندارد بلکه این دسته گل ها را دین خود در مقابل حقیقت مطلق دیده و تک تک احاد ملت مسلمان آماده اند تا سینه های خود را سپر اسلام عزیز کنند. دسته گلهایی که تمام دنیای غرب در مقابل یک تار موی ایشان احساس حقارت می کند.
گناه شهید احمدی روشن تلاش برای استقلال و خودکفایی کشور و پیشرفت جامعه اسلامی بود. همان گناهی که او و همتایان شهیدش مانند شهید علیمحمدی، شهید شهریاری، شهید رضایی نژاد را در این سالها در لیست تحریم شورای امنیت سازمان ملل جای داده بود.
اما این کوردلان شیطان پیشه نفهمیده اند که امام راحل عظیم الشان به ما یاد داده است که هر عزیزی که به شهادت می‌رسد با خون خود درخت تناور انقلاب را آب می دهد و خون تازه ای در رگهای آن به جریان می افتد. امام عزیز ما به ما یاد داد که "بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود". البته که ملت ایران مدتها است که بیدار است و البته حاصل این بیداری و این خونهای به ناحق به زمین ریخته شده امروز-همانطور که امام خمینی(ره) فرموده بود-در خاور میانه و همینطور در جهان نمایان شده است.
سلطه گران با این نوع رفتارهایشان به وضوح ضعف خود در مقابل عزم ملت ایران نشان می دهند و البته خود مهر تاییدی بر سخنان گهربار رهبر حکیم انقلاب زدند که همانا امروز جمهوری اسلامی ایران در شرایط بدر و خیبر است و "الیس الصبح بقریب؟".
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر به نمایندگی از دانشجویان این دانشگاه این حرکت کور و ناجوانمردانه را محکوم می کند و اعلام می دارد که تا آخرین نفس در کنار ملت سرافراز و مستحکم ایران می ایستد تا به خواست خدا هر چه زودتر شاهد عینی شدن وعده ی قطعی خداوند متعال و نابودی تمامی دولتهای شیطان صفت و ریشه کن شدن همه جانبه جبهه باطل باشیم.

وَنُرِيدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ(قصص 5)/خ2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار