امام جمعه ریگان گفت: در سرمایه گذاری‌های خارجی اگر ما مراقب نباشیم زمینه نفوذ سیاسی فرهنگی وجاسوسی در کشور ما فراهم میشود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  امام جمعه ریگان به دیدار مقام معظم رهبری با مسولان قضایی اشاره نمود و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند اصل هشتم قانون اساسی که مربوط به امر به معرف ونهی از منکر می باشد این اصل در نظام معطل شده است وحمایت لسانی وعملی از امران به معروف وناهیان از منکر وظیفه قوه قضائیه است .


علی رنجبر ماهانی ضمن تشکر از زحمات قوه قضائیه ودادگستری شهرستان ریگان ابراز داشت: در خواست ما این است که نسبت به امران به معروف وناهیان از منکر توجه ویزه ای صورت گیرد .


وی اظهار کرد: مردم معمولی در زمان امر به معروف ونهی از منکر امنیت جانی داشته باشند ویکی از راهای ان این است که مومنان امر به معروف ونهی از منکر می کنند انها را حمایت کنیم وسکوت ننماییم .


امام جمعه ریگان تصریح کرد: معظم له فرمودند حضور رئیس قوه قضائیه در مجامع فرا قوه ایی همچون شورای عالی امنیت ملی شورای عالی انقلاب فرهنگی وشورای عالی فضای مجازی از ظرفیتهای قانونی این قوه است که ورود پیدا کند .


رنجبر ماهانی با اشاره به حجاب وعفاف بیان داشت: امام خمینی ره فرمودند وصیت من به مجلس شورای اسلامی در حال واینده وروسای جمهور مابعد ودولت در هر زمان ان است که نگذارند دستگاهای خبری مجلات ومطبوعات از اسلام ومصالح کشور منحرف شوند وبدانیم ازادی به شکل غربی موجب تباهی جوانان ودختران وپسران میشود واز نظر اسلام محکوم است .


امام جمعه ریگان بیان داشت: این امنیتی که ما امروز داریم ونوامیس ما در امنیت کامل برخوردار می باشند در اثر این است که جایگاه زن در نظام انقلاب اسلامی پیدا کرده است .


رنجبر ماهانی با اشاره به اینکه ما باید قدر دادن نیروهای امنیتی ونظامی باشیم افزود :امروز کسانی که دولت بی تفنگ می خواهندباید از فروش زنان ونوامیس خود در بازار موصل درس عبرت بگیرند .


وی عنوان کرد: تعابیری مانند دولت بی تفنگ در شان نظام اسلامی نیست وامروز سپاه پاسداران حافظ ناموس نظام اسلامی است.

 
خطیب جمعه ریگان افزود: امروز مدیریت برخی از پروزها ی اقتصاد مقاومتی را سپاه انجام می دهدودولت را در پروزهای اقتصاد مقاومتی حمایت می کند ودولت هم از ظرفیت این نیروی مقدر استفادهای بیشتری را داشته باشد .


رنجبر ماهانی به انعقاد قرارداد توتال فرانسه اشاره نمود وبیان داشت: امروز سیاست نظام اسلامی این است که در نظام ما در زمینه اقتصا دی باید عقب تر از کشورها ودولتهای دیگر نباشیم ودر زمینه اقتصادی کار وتلاش وکوشش نماییم .


وی گفت: جذب سرمایه گذاریهای خارجی در حوزه اقتصادی نفت وگاز یک امر بسیار خوبی است که جز سیاست های نظام ما می باشد .


امام جمعه ریگان بیان داشت: سوال این است که چرافرصت های سرمایه گذاری که به شرکت های خارجی مانند توتال فرانسه سپرده است است چرا این فرصت ها امروز به دست متخصصان ومهندسان داخلی نباید سپرده شود .


رنجبر ماهانی افزود: در سرمایه گذاریهای خارجی اگر ما مراقب نباشیم زمینه نفوذ سیاسی فرهنگی وجاسوسی در کشور ما فراهم میشود .


وی افزود: خطبه دوم نماز جمعه سیاسی می باشد و خطبه دوم نماز جمعه را به هیچ وجه با کسی معامله سیاسی نخواهم کرد واین نکته ها باید گفته شود

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار