برنامه‌های فرهنگی و تربیتی تابستانه کانون‌های کمیته امداد با هدف غنی سازی اوقات فراغت در فصل تابستان برای سه هزار نفر از مددجویان تحت حمایت در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بشیر عالیشاه معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه دانش آموزان، نوجوانان، دانشجویان و دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج از مخاطبین اصلی برنامه‌های فرهنگی کانون‌های تربیتی کمیته امداد هستند، گفت: حرفه آموزی، آموزش‌های اعتقادی و آموزش بهداشت روان از جمله موضوعاتی است که به مددجویان ارائه می‌شود.
وی افزود: هم اکنون یک کانون دائم، ۷ کانون موقت تابستانه و ۱۷ کانون جوانان پیرو ولایت در استان با اجرای برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت میزبان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد است.
معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: این کانون‌ها ظرفیت پذیرش سه هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد و بهینه سازی اوقات فراغت آنان را دارند.
عالیشاه با اشاره به اینکه هم اکنون ۹ هزار دانش آموز و دانشجو و طلبه در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، افزود: به این افراد برنامه‌های آموزشی، اعتقادی، فرهنگی، اردویی، سطح سنجی نماز و قرآن و انقلاب شناسی در طول سال ارائه می‌شود.
وی گفت: فراهم آوردن تسهیلات وامکانات لازم برای ادامه تحصیل، رسیدگی به مسائل آموزشی وتربیتی، برگزاری اردو‌های تربیتی وآموزش، از محور‌های اساسی فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد است.
انتهای پیام/آ

برگزاری کلاس های اوقات فراغت برای مددجویان کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.