در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا تیم ملی فوتسال افغانستان در گروه دوم منطقه مرکز و جنوب قاره کهن با تیم‌های ایران و تاجیکستان هم‌گروه شد.

تیم ملی فوتسال افغانستان با ایران و تاجیکستان هم‌گروه شدبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا روز گذشته در شهر کوالالامپور مالزی برگزار شد که طبق آن تیم ملی فوتسال افغانستان در گروه دوم منطقه مرکز و جنوب قاره کهن که سه تیم دارد با تیم‌های ایران و تاجیکستان همگروه شد.

قرعه‌کشی صورت گرفته که تیم‌های فوتسال قاره کهن را بر اساس موقعیت جغرافیایی‌شان در چهار منطقه شرق، اقیانوسیه، مرکزی و جنوب و همچنین غرب آسیا تقسیم کرده، بر اساس سیدبندی این تیم با توجه به جایگاه‌های‌شان در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۶ ازبکستان در سال ۲۰۱۶ صورت گرفته است.

بازی‌های مرحله مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا در منطقه مرکزی و جنوب که افغانستان هم در آن قرار دارد از تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ میزان) تا ۲۲ اکتبر (۳۰ میزان) برگزار می‌شوند.

مرحله نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا از تاریخ ششم فوریه سال ۲۰۱۸ (۱۷ جدی ۹۶) تا ۱۸ فوریه (۲۹ جدی ۹۶) با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا در کوالالامپور برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.