سرپرستی منطقه 3 بانک شهر گفت: بانک شهر در راستای پیاده‌سازی مسؤولیت‌های اجتماعی و فرهنگی خود از جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان حمایت کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابنده شهرکی  اظهار کرد: بانک شهر در راستای پیاده‌سازی مسؤولیت‌های اجتماعی و فرهنگی خود قصد حمایت از جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های بزرگ را دارد و همان‌طور که این حمایت را در نمایشگاه بین‌المللی کتاب نشان داد، این بار نیز برای حمایت از جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان وارد کار شد.

وی افزود: در این راستا حمایت مالی خود را از کانون فیلم‌سازی کودک و نوجوان و شهرداری اجرا کرد که باعث شد سی‌امین جشنواره بین‌المللی با حمایت بانک شهر رنگ و بوی دیگری بگیرد.

سرپرستی منطقه 3 بانک شهر تصریح کرد: انگیزه اصلی بانک شهر برای حمایت از جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها پیاده‌سازی مسؤولیت‌های اجتماعی و فرهنگی خود است که توانسته این وظیفه خطیر را به خوبی عملی کند.

خدابنده عنوان کرد: از چهل کشور خارجی در این جشنواره شرکت کردند و بیش از 800 مهمان داخلی و خارجی در جشنواره بین‌المللی شرکت کرده‌اند که بانک شهر با حمایت از این جشنواره در عرصه بین‌المللی و داخلی سعی بر ایفای وظایف اجتماعی و فرهنگی خود را دارد.

وی بیان داشت: قطعاً در سال‌های بعد هم بانک شهر کماکان مانند گذشته حمایت خود را از جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها و کلا فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در کلان‌شهرها ادامه می‌دهد.

سرپرستی منطقه 3 بانک شهر در پایان اظهار کرد: همان‌طور که با به زبان آمدن کلمه شهر آبادانی و عمرانی و کمک به بهبود و توسعه هرچه بهتر شهر به ذهن ما خطور می‌کند، حمایت از نمایشگاه‌ها در آبادانی و توسعه فرهنگی شهرها تأثیر به سزایی دارد که بانک شهر توانسته با حمایت خود از این جشنواره در این مسیر نیز قدم بردارد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار