وزیر ورزش و جوانان در دیدار با نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی گفت: تمام برنامه‌های کنترل تورم، رونق و رشد اقتصادی با کمک سیستم بانکی میسر می‌شود.

کنترل تورم نیازمند کمک سیستم بانکی است

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ وزیر ورزش و جوانان در دیدار با آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های دولت در حوزه های مختلف با اشاره به اینکه تمام برنامه‌های کنترل تورم، رونق و رشد اقتصادی با کمک سیستم بانکی میسر می‌شودگفت: تنها لازم است سیستم بانکی در این زمینه مقداری کمک کند و اهتمام بیشتری داشته باشد.

سلطانی‌فر با بیان اینکه لازمه این اتفاق همگرایی مسئولان و اهتمام آنها برای محقق شدن تدابیر مقام معظم رهبری است ورئیس جمهور هم خیلی با جدیت مدیریت مباحثی را که باید در اولویت باشد انجام می‌دهداظهار امیدواری دولت دوازدهم هرچه سریعتر کارخود را آغاز کند.

وی اضافه کرد :نسخه ای که مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد تدوین و براجرای آن بعنی اقتصاد مقاومتی تاکید کردند توسط دولت با جدیت دنبال می‌شود.وبا رویکردی که در اجرای برجام بوده مشکلات درحال برطرف شدن است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد : علیرغم بدعهدی‌های امریکا به هرحال برجام سبب برطرف شدن خیلی از محدودیت‌ها و مشکلات شد.

باید پروژه های نیمه تمام ورزشی اولویت بندی شود

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی هم در این دیدارگفت : در حال حاضر پروژه های کلنگ زنی شده و نیمه تمام مانده بسیاری در حوزه ورزش وجود داردکه با توجه به اینکه توان تامین اعتبار برای اتمام یکباره همه آنها وجود ندارد، باید اولویت بندی شود تا به تدریج شاهد به بهره برداری رسیدن آنها باشیم.

آیت الله قربانعلی دری افزود: در ساخت ورزشگاه ها و سالن های ورزشی ما باید مباحث معنوی نیز مدنظر قرار گیرد، بسیاری از سالن های ورزشی مکانی به نام نمازخانه ندارد در حالی که این سنت حسنه باید حفظ شود.

وی اضافه کرد : بایستی برای جلب مشارکت های مردمی در حوزه ورزش تدبیر و برنامه ریزی شود و موضوع فراهم سازی زیرساخت های ورزشی در مدارس علمیه نیز مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.