۱۱ واحد مسکن مددجویی طی مراسمی با حضور مدیر کل کمیته امداد استان، امام جمعه رودبار، فرماندار رودبار و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح و تحویل مددجویان این شهرستان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، عطا ناوکی، فرماندار رودبار جنوب در این مراسم با اشاره به اینکه توانمندسازی جامعه هدف کمیته امداد یک حرکت بسیار ارزشمند است، که توسط این نهاد در حال انجام است، گفت: کمیته امداد با خدمات ارزنده ای که در سطح جامعه در زمینه های مختلف از جمله محرومیت زدایی انجام داده است به یکی از نهادهای موفق و تاثیر گذار در سطح جامعه تبدیل شده است.
وی یکی از اهداف مهم و ارزشمند کمیته امداد را توانمند کردن محرومان عنوان کرد و افزود: امیدواریم با تلاش همه دستگاه ها به خصوص نهاد کمیته امداد بتوانیم فرهنگ توانمندسازی را در جامعه پیاده کنیم.
ناوکی کارآفرینی مددجویان و ایجاد فرصت‌های شغلی را از جمله اقدامات کمیته امداد در جهت توانمندسازی آنان ذکر و تصریح کرد: ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت و مشوق های مختلف اقتصادی و فرهنگی می تواند در توانمندسازی محرومان موثر باشد.
وی در ادامه همچنین به اقدام خوب کمیته امداد در اهداء ۱۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان رودبار جنوب اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط کنونی که هزینه‌های سرسام‌آور سد راه ازدواج به موقع بسیاری از جوانان شده است، کمیته امداد در یک ابتکار و اقدام خداپسندانه با تامین جهیزیه و پرداخت هدیه ازدواج زمینه ازدواج آسان و آبرومندانه تعداد زیادی از دختران و پسران جوان را فراهم کرده است.
گفتنی است: در سفر مدیر کل کمیته امداد استان به شهرستان رودبار جنوب ۱۱ واحد مسکن مددجویی با زیربنای هر واحد ۵۰ متر مربع و هزینه کرد ۲۷۵ میلیون تومان افتتاح و تحویل مددجویان کمیته امداد این شهرستان شد.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار