جشنواره استانی تئاتر بسیج آذر امسال در مرکز مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حمیدرضا هراسانی مسئول بسیج هنرمندان سپاه کربلا مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه به برگزاری جشنواره استانی تئاتر بچه‌های محلی اشاره کرد و گفت: این جشنواره با هدف سازماندهی هنرمندان مساجد و پایگاه‌های محل و کانون‌های بسیج در جهت تولید آثار در رشته تئاتر برگزار می‌شود.


وی شناسایی و جذب هنرمندان و علاقه‌مندان تراز انقلاب در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه‌های مقاومت را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد و گفت: برای ارسال آثار فاخر هنرمندان بسیجی به دبیر خانه جشنواره امسال کارشناسانی از بسیج هنرمندان سپاه کربلا مازندران به پایگاه‌های مقاومت شهرستان‌ها اعزام می‌شوند تا تولید آثار با نظارت و بررسی این افراد صورت گیرد.


مسئول بسیج هنرمندان سپاه کربلا مازندران گفت: این جشنواره با موضوعات اقتصاد مقاومتی، مدافعان و شهدای حرم، فضای مجازی و تهاجم فرهنگی، دفاع مقدس و شهدای غواص برگزار خواهد شد.


حمیدرضا هراسانی افزود: علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره و برای دریافت برگه ثبت نام می‌توانند به سازمان بسیج هنرمندان مازندران و کانون بسیج هنرمندان در شهرستان‌های استان مراجعه کنند.


وی آخرین مهلت آثار در دو بخش صحنه‌ای و بچه‌های محله را ۱۵ مرداد امسال اعلام کرد و گفت: اختتامیه این جشنواره آذر ماه سال جاری با معرفی برگزیدگان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/ع


ساری میزبان جشنواره استانی تئاتر بسیج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار