یزد؛

پیشگیری یکی از مهمترین راههای کاهش آسیب های اجتماعی

پیشگیرییکی از مهمترین راههای کاهش آسیب های اجتماعی است ودبیران توجه ویزه ایی به آسیب ها داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رئیس دادگستری شهرستان مهریز نیز در این جلسه اجرای برنامه های پیشگیری را یکی از مهمترین راههای کاهش آسیب های اجتماعی  عنوان و از دبیران همایش خواست توجه ویزه ایی به آسیب های شهرستان و ارائه راهکارهای کاربردی داشته باشند. 

همچنین صادقی پور معاون پیشگیری سازمان بهزیستی استان مطالبی در خصوص رشد آسیبهای اجتماعی و نحوه شیوع آن و روشهای نوین پیشگیری در سطوح مختلف پرداخت  و با اعلام اینکه هفته پایانی تیر ماه هفته بهزیستی است سعی شده این همایش به صورت خاصی و برای اولین بار در استان و حتی کشور در شهرستان مهریز برگزار شود.

درادامه کارشناس دفاتر پیشگیری سازمان بهزیستی نیز با تاکید بر اینکه هدف اصلی همایش شناساندن برنامه های بهزیستی و استفاده از توانمندی های شهرستان جهت ایجاد نشاط اجتماعی است تعامل و همکاری بین بخشی ادارات شهرستان مهریز را نقطه مثبت اجرای طرح در شهرستان عنوان و اظهارامید واری کرداجرای این طرح از یک طرف باعث شناساندن بهتر فعالیتها ی بهزیستی و از طرف دیگر باعث نشاط اجتماعی در شهرستان شود.

در ادامه زارع معاون فرماندار ضمن تشکر از پیگیر ی وتشکیل جلسه و همچنین برگزاری همایش در سطح شهرستان مبحث آسیب های اجتماعی را یکی از دغدغه های مسئولین خصوصا مقام معظم رهبری ذکر و پیگیری و برنامه ریزی جهت پیشگیری از این آسیبها خصوصا آسیب های شهرستان شدند.

لازم به ذکر است همایش پیشگیری از آسیبهای اجتماعی شهرستان مهریز با عنوان یک روز خوب برای بهتر زیستن 28 تیر ماه در شهرستان مهریز برگزار می شود.

 اولین جلسه هماهنگی برگزاری همایش پیشگیری از آسیبهای اجتماعی شهرستان مهریز با موضوع یک روز خوب با مشاوره برای بهتر زیستن در سطح شهرستان مهریز به میزبانی فرمانداری مهریز برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

پیشگیری یکی از مهمترین راههای کاهش آسیب های اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.