قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت از اختصاص ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای رونق واحدهای تولیدی در کشور خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر رحمانی در مراسم تجلیل از واحد های نمونه صنعتی و معدنی استان اصفهان با بیان اینکه در طرح رونق تولید و رفع موانع تولید واحدهای صنعتی از استانهای موفق و پیشرو بوده است

گفت:امسال اجرای ۴۴ پروژه اقتصاد مقاومتی در وزارت صنعت مصوب شده که طرح رونق واحدهای صنعتی یکی از این طرح ها است

وی افزود: قرار است امسال ۴۵۰ هزار شغل جدید در صنعت ایجاد شود

 قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت، نوسازی صنایع و تجهیزات را از ملزومات وزارتخانه اعلام کرد و گفت امسال قراره ۵ هزار واحد در کشور با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد نوسازی شود که سهم استان اصفهان ۳۲۰ واحد است

وی همچنین از نوسازی تجهیزات یکصد هزار صنف تولیدی و خدمات فنی مهندسی خبر داد و گفت قرار است امسال ۶ هزار واحد صنعتی جدید که بالای ۶۰ درصد پیشرفت دارند به بهره برداری برسد. 

استاندار اصفهان هم در همایش تقدیر از واحدهای نمونه استان از موفقیت بسته حمایتی دولت در راستای کاهش نرخ اشتغال خبر داد و گفت در سال ۹۵ ۱۱۶۰ واحد به میزان ۸۹۰ میلیارد تومان عقد قرارداد و تسهیلات دریافت کردند.

 وی افزود در مجموع در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و بسته حمایتی دولت ۱۳۹۵ واحد مورد حمایت و ۲۸۴۰ میلیارد تومان تسهیلات درافت کردند.

 استاندار گفت براساس آمار میدانی خانه صنعت معدن و تجارت ۳۰ درصد واحد های صنعتی استان در رکود کامل هستند که با سیاستهای جدید دولت مشکلات لین واحدها نیز امسال کاهش می یابد.

 زرگر پور افزود در یکی دو سال گذشته ۷۷ هزار فرصت شغلی در استان ثبت شده است.

 وی باشاره به اینکه ۱۰ درصد صنابع بزرگ کشور در استان اصفهان واقع شده گفت:دولت به منظور کمک به ۵۳ واحد بزرگ استان هزارو۲۶ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.