رئیس هیئت فوتبال خوزستان یکی از اهداف امسال این هیئت را رسیدگی به باشگاه های فوتبال استان عنوان کرد.

رسیدگی به باشگاه های فوتبال خوزستان در سال جاریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالکاظم طالقانی، رئیس هیئت فوتبال خوزستان در مجمع هیئت فوتبال استان با حضور مهدی تاج گفت: از سال اول دنبال این بودیم که ساختار تشکیلاتی و اداری هیئت را ارتقا و تغییراتی را در آن ایجاد کنیم؛ به دنبال جوانگرایی در هیئت، کارهای خوبی در این راستا انجام و نیروهای جوان تحصیلکرده جذب شد.

 

وی اظهار داشت: امکاناتی که اداره کل به ما تحویل داده شده بود را باید نگهداری و از آن ها به خوبی استفاده می کردیم. ورزشگاه غدیر حداقل ماهی ۶۰ میلیون تومان هزینه داشت که بحمدالله تا امروز توانستیم این کارها را انجام دهیم و مشکلی در این زمینه نداریم.

 

طالقانی افزود: در زمینه تجهیز و تأمین برخی از اقلام و هزینه های هیئت های شهرستانی که اعتبار آن به ریز موجود هست، با برنامه ریزی در 3 نوبت هیئت های استان را تجهیز کردیم و در زمینه تأمین مخارج مسابقات شهرستانی نیز اعتباراتی را به آن ها اختصاص دادیم تا به خوبی این کارها را به سرانجام برسانند.

 

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان اذعان کرد: هر سال برنامه جدیدی را ارائه می دهیم که در 2 سال قبل تشکیل آکادمی فوتبال بود و تا به امروز مستمرا فعالیت دارد و در زمینه آموزش مربیان نیز دوره هایی را به صورت کارگاهی برگزار کردیم.

 

وی بیان داشت: در سال جدید دنبال این هستیم که به باشگاه های استان رسیدگی کنیم چون از نظر امکانات و مخارج در سطح ضعیفی هستند.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.