جشنواره ملی تئاتر فتح بین المللی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛قنواتی  دبیر بیستمین جشنواره ملی تئاتر فتح گفت: ازسوی سازمان منطقه آزاد اروند برای فراهم ساختن زمینه حضور گروه های هنری خارج از کشور و بین المللی کردن این جشنواره اعتبارات لازم اختصاص داده شده است.

همایون قنواتی شب گذشته در آئین اختتامیه بیستمین جشنواره تئاتر فتح در مجتمع فرهنگی خلیج فارس خرمشهر افزود: با قول مساعد مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند، اعتباری مناسبی برای تعمیر و تجهیز فضای های نمایشی درسطح منطقه آزاد فراهم شده است.

وی گفت: با عملی شدن این امر امکانات برای اجرای نمایش های صحنه ای، شرایط برگزاری جشنواره با حضور گروه های خارجی و برگزاری آن به صورت بین المللی فراهم می شود.

دبیر بیستمین جشنواره ملی تئاتر فتح در ادامه به ارسال آثار از ۲۸  استان به دبیرخانه این جشنواره اشاره کرد و افزود: آثار ارسالی در دو بخش صحنه ای و میدانی ارزیابی شد و توسط دو تیم داوری برجسته است قضاوت شد تا برترنی ها انتخاب شدند.

وی گفت: در مرحله بازبینی آثار و قضاوت آنها مشخص شد  فرزندان این خطه توانایی های بسیاری دارند و قادرند جشنواره معتبر در سطح ملی را به خوبی برگزار کنند.

قنواتی، برگزاری این جشنواره را عاملی در فراهم ساختن زمینه خلق خاطراتی شیرین از رقابت در جایی ویژه خواند و این رقابت ها که توام با دوستی و مهر بود خاطرات خوبی را در شهری عزیز که همه ایران آن را شهر خود می دانند خلق کرد.

انتهای پیام/د

بیستمین جشنواره تئاتر فتح خرمشهر شب گذشته پایان یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.