فرماندار هشترود گفت:شهرستان هشترود درامر مبارزه با خريد،فروش و مصرف مواد مخدر و در پيشگيري از پخش مواد افيوني رتبه اول استان را دارا مي باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مستفيد فرماندار هشترود در جمع خبرنگاران گفت:برنامه هاي زيادي براي ريشه كن كردن مواد مخدر در سطح شهرستان،در حال اجرا مي باشد كه نمونه آن آگاه سازي مردم از طريق برگزار كردن كلاسهاي آموزشي مضرات مصرف مواد مخدر،پاك سازي مناطق آلوده،جمع آوري معتادان متجاهر و كمك به خانواده زندانيان مي باشد.

وي افزود:75 درصد هزينه كمپ ترك اعتياد افراد معتادي كه ميخواهند مواد مخدر را ترك كنند را بيمه سلامت متقبل ميشود.

مستفيد اظهار داشت:در مبارزه با مواد مخدركه يك بلاي خانمان سوز است و ضررهاي زيادي را متوجه جامعه مي سازد برخورد جدي داريم و در اين مورد با هيچ كس با چهره رحماني برخورد نخواهيم داشت.

وي خاطر نشان كرد:سپاه پاسداران جمهوري اسلامي ايران بازوي توانمند انقلاب و نظام است اما كار مبارزه با مواد مخدر مختص برادران سبز پوش نيروي انتظامي است و طبق قانون نيروي انتظامي بايد به اين كارها رسيدگي كند.

وي اشاره كرد:در مبارزه با قاچاقچيان و پخش كننده هاي مواد مخدر بايد ادله قانوني رعايت شود و ماموران بايد با داشتن حكم قضايي نسبت به دستگيري فروشندگان و مصرف كنندگان اقدام كنند.

 

انتهای پیام/ش

 

آگاه سازی مردم از طریق برگزاری کلاس های آموزشی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۲ آذر ۱۳۹۶
باید جلوی فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر رو گرفت
Iran (Islamic Republic of)
رجایی
۱۸:۱۴ ۲۲ آذر ۱۳۹۶
تعداد معتادان متجاهر در کلانشهرها زیاد شده است