نایب رئیس خانه احزاب گفت: در خانه احزاب باید کمیته‌هایی فعال شود تا انتظارات مردم به دولت را منعکس کنند.

کمیته‌هایی برای پیگیری مطالبات مردم از دولت در خانه احزاب تشکیل شودبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهاب الدین صدر نایب رئیس خانه احزاب در چهارمین همایش فصلی خانه احزاب اظهار داشت: ‌احزاب و تشکل‌ها در برگزاری انتخاباتی پرشور، باهیجان و پرنشاط نقش مهمی دارند و به درستی این نقش را ایفا کردند.

وی ادامه داد: موضوعی که در رقابت‌های سیاسی مورد غفلت قرار می‌گیرد این است که رقبا در رقابت‌های سیاسی به نوعی دستاوردهای نظام را زیرسوال می‌برند در مجموعه مناظرات انتخاباتی مباحثی مطرح شد که مردود بود.

صدر اضافه کرد:‌ نظام جمهوری اسلامی طی عمر با برکت خود خدمات زیادی به مردم ارائه کرده و آرامش اصلی کشور به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری است.

نایب رئیس خانه احزاب گفت:‌ پیگیری مطالبات و خواسته‌های مردم اهمیت فراوانی دارد ما باید در خانه احزاب کمیته‌هایی را فعال کنیم که مطالبات مردم را جمع بندی کنند تا به دولت ارائه دهیم و خانه احزاب در این زمینه می‌تواند بهترین کارکرد را داشته باشد.

صدر خاطرنشان کرد: در خانه احزاب سه جریان اصول گرا، اصلاح طلب و اعتدال حضور دارند به نظرم این جمع نمونه خوبی است که جریان‌های سیاسی در چهارچوب قانون با هم بحث می‌کنند و اختلاف و درگیری هم ایجاد نمی‌شود.

انتهای پیام/

 

کمیته های خانه احزاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار