سه مرکز خدمات دهی به معتادان در خاش افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از زاهدان ،سه مرکز خدمات دهی، نگهداری و درمان معتادان به مناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر در خاش افتتاح شد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم به گفت: این مراکز توسط بخش خصوصی ایجاد شد که زیر نظر ادارات بهزیستی و بهداشت و درمان فعالیت می کنند.


هادی مرعشی افزود: برای راه اندازی این مراکز افزون بر 300 میلیون ریال هزینه شده است و به حدود 250 فرد گرفتار در دام اعتیاد خدمات داده می شود.


وی بیان کرد: هم اینک 41 مرکز گذری کاهش آسیب با مدیریت خودگردان در استان ایجاد و مجوز فعالیت 15 مرکز گذری کاهش آسیب در روستاهای استان نیز اخذ شده است.


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان افزود: امسال 2 مرکز میان ‌مدت ماده 15 در زاهدان و چابهار، 2 مرکز پناهگاه شبانه در سراوان و چابهار و 10 مرکز گذری کاهش آسیب خودگردان در سطح استان راه‌ اندازی می شود.


محمد احمدی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خاش نیز در این مراسم گفت: همت و اراده خانواده ها و متولیان امور ساماندهی معتادان در این شهرستان ارزش دارد و باید قدردان این افراد دلسوز باشیم که توانسته اند به نجات انسان گرفتار در دام از یک پدیده شوم کمک کنند.

انتهای پیام/ گ

مراکز خدمات دهی معتادان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار