استاندار آذربایجان شرقی در ملاقات مردمی، پای صحبت جمعی از شهروندان نشست و به مشکلات آنها رسیدگی کرد.

دیدار مردمی استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛اسماعیل جبارزاده در دیدار صمیمی خود با تعدادی از شهروندان استان، به درخواست ها، پیشنهادها و شکایت های آنان گوش کرد و دستورهای لازم برای رفع مشکلات مطرح شده را خطاب به مدیران دستگاه های استانی صادر کرد.
بر اساس این گزارش، جمعی از معاونان و مدیران کل استانداری و نهادهای دولتی مستقر در آذربایجان شرقی نیز استاندار را در این دیدار همراهی کرده و دستورهای صادر شده را برای رفع مشکلات مراجعان پیگیری کردند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: در این دیدارها که با حضور مسئولان استانی انجام می شود به خواسته ها و مشکلات مردم در چارچوب قانونی رسیدگی می شود.
سعید شبستری افزود: با توجه به اینکه مردم در این دیدارها بدون واسطه با مدیران استانی دیدار و گفت و گو می کنند، تاثیرات مثبت آن در جامعه قابل مشاهده است.
وی در خصوص عمده مراجعات و درخواست هایی که ارائه شد، گفت: 70 درصد درخواست ها مربوط به اشتغال بود.
در دیدار مردمی امروز استاندار آذربایجان شرقی، معاونان سیاسی و امنیتی وی و همچنین مدیران کل بنیاد شهید، بهزیستی، رئیس شورای هماهنگی بانک های استان، رئیس بانک کارآفرینی امید و قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.