دبیر همایش منطقه‌ای پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور با اشاره به ارسال بیش از 300 اثر به دبیرخانه اولین همایش منطقه‌ای پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور گفت: هیات داوران 29 اثر را به عنوان آثار برتر معرفی کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛کامبیز حسن زاده در همایش منطقه‌ای پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور در سنندج، گفت: هدف ازبرگزاری چنین همایش‌هایی، ایجاد حساسیت بین مردم و به ویژه آگاه سازی جوانان و اطلاع رسانی به آنها است.

دبیر کمیسیون پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان نیز در ادامه این همایش افزود: از جمله اهداف و برنامه‌هایی که در رابطه با موضوع قاچاق در دستور کار کمیسیون مبارزه با قاچاق کالاست، فعالیت کارگروه پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور است.

رضا میرزایی برخورد با قاچاق را مقوله‌ای مهم دانست که به ظاهر ساده اما پدیده‌ای پیچیده و چندبعدی است که اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری برای برخورد با آن نیاز است.

وی عنوان کرد: اگر کمربند مبارزه با قاچاق کالا در استان‌های مرزی محکم بسته شود، سایر استان‌ها نیز  از عقبه و نتایج آن بهره مند خواهند شد و از خطر قاچاق مصون خواهند ماند .

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان تصریح کرد: برخورد با باندهای کلان و سازمان یافته قاچاق که در سال‌های اخیر در استان مورد توجه قرار گرفته است، موفقیت آمیز بوده و همچنین در شناسایی محل دپو نیز از دیگر اقدامات سخت افزاری موفقیت آمیز کمیسیون بوده است .

میرزایی اعلام کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری، گشت‌های متعددی برای بازدید از مراکز ورزشی و نظارت بر عدم توزیع مکمل‌های ورزشی، مراکز عرضه وسایل آرایشی بهداشتی، عطاری‌ها و داروخانه‌ها و ... انجام شده که 250 مورد تخلف به مراجع قضایی گزارش شده است .

وی اعلام کرد: خوشبختانه کردستان در بحث پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور نسبت به سال‌های گذشته بسیار جدی عمل کرده است.

 انتهای پیام/م

برگزاری همایش منطقه‌ای پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور در سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.