وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اگر کسی گول خورده و حواله‌ پژو 2008 خریده، خودش مسئول است. چون ما به کرات تکرار کردیم و هشدار دادیم.

"محمدرضا نعمت‌زاده" وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت در گفتگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد اینکه چه اولویت‌هایی در وزارتخانه شما باقی مانده که به دوره بعدی منتقل می‌شود،‌ اظهار داشت: کارها در وزارت صنعت،‌معدن و تجارت جاری است. ما توانستیم در قالب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برنامه راهبردی را در این وزارتخانه تا چشم انداز 1404 تهیه کنیم.

وی ادامه داد: سالانه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط ستاد فرماندهی به ما ابلاغ می‌شود و این سیاست‌ها در دست اجرا است.

نعمت زاده گفت: سایر برنامه‌ها در قالب راهبردهایی است که سیاست‌ها و اهداف کمی و کیفی آن مشخص و چاپ شده است این برنامه را در سال 94 نهایی کریدم و  امسال هم اصلاحاتی در آن ایجاد  شد ،‌که در اختیار عموم قرار گرفت.

وی در پاسخ به اینکه وزیری که به جای شما در این وزارتخانه می‌آید باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد، گفت: قسمتی از این ویژگی‌ها در قانون آمده و قسمت دیگر نیز مربوط به اصول انقلابی و اسلامی است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: صداقت، امانت، شناخت کافی به مسائل زیر مجموعه، خادم و خدمتگزار بودن فعالان اقتصادی، کارگران و تولیدکنندگان باید در وزیر جدید این وزاتخانه وجود داشته باشد.

اقتصاد مقاومتی برنامه دراز مدت جمهوری اسلامی است

وی اضافه کرد: امروز اهمیت تولید واشتغال آنچنان است که رهبری به عنوان خط و مشی و سیاست‌هایی در قالب اقتصاد مقاومتی مطرح کردند. اقتصاد مقاومتی برنامه دراز مدت جمهوری اسلامی است و دنبال خواهد شد.

مسئولیت خرید حواله پژو 2008 با خریداران است

نعمت زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما عنوان کردید کسانی که حواله پژو 2008 خریداری کرده‌اند کلاه سرشان رفته ، گفت:در آگهی‌های پیش فروش پژو 2008 خودرو سازی به صورت صریح اعلام کرده بود که هر کسی پول بپردازد و خودرو را بخرد، ما خودرو را به نام او می‌دهیم و قابل انتقال به غیر نیست.

وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت اظهار داشت: اخیرا دیده شده بعضی از سایت‌ها تبلیغ خرید و فروش این خودرو را کردند و مجددا خودروسازی آگهی داد که این کار ممنوع است.

وی خاطر نشان کرد: حالا اگر کسی گول خورده و این حواله‌ها را خریده، خودش مسئول است چون هم در متن آگهی اولیه بوده و هم ما به کرات تکرار کردیم و هشدار دادیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار