فرمانده انتظامی شهرستان گفت: طی 48 ساعت گذشته 95 دستگاه وسايل نقليه متخلف در شهر کرمان توقيف و روانه پاركينگ شد.

توقيف 95 دستگاه وسايل نقليه در طرح ارتقای امنيت اجتماعیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛   سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: طرح ارتقای امنيت اجتماعی و ساماندهی موتورسيکلت ها به منظور جلوگيری از بروز تخلفات در سطح شهر کرمان توسط يگان های تابعه اين فرماندهی در حال اجراست.


فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود: در همين راستا مأموران انتظامی شهرستان در 48 ساعت گذشته طرح بر خورد با وسايل نقليه را با هدف برخورد با آلودگی صوتی و مزاحمان نواميس و شيشه دودی در سطح شهر کرمان اجرا كردند.


وی تصريح کرد: در اجراي اين طرح 44 خودرو كه با هنجار شكنی موجب اخلال در نظم عمومی شده بودند، توقيف و مدارک آنان جهت رسيدگی به تخلفات و اعمال قانون اخذ شد.


سرهنگ روانبخش ادامه داد: همچنين در راستای پيگيری طرح ساماندهی موتورسيکلت ها 51 موتورسيکلت متخلف که فاقد پلاک يا داراي پلاک مشکل دار بودند توقيف و روانه پارکينگ شدند.


روانبخش در خاتمه تأکيد کرد: برخورد پليس با وسايل نقليه متخلف، با جديت ادامه دارد؛ لذا به کليه شهروندان گرامی توصيه می شود در صورت داشتن هرگونه مشکل در خودرو يا موتورسيکلت نسبت به رفع آن اقدام و از مشکلات آتی پيشگيری نمايند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار