مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو گفت: برای مباارزه با قاچاق کالا و ارز نیازمند بهره‌گیری از روش‌های جدید و نو هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمد هاشمی پیش از ظهر امروز در نخستین همایش منطقه‌ای پیشگیری و مبارزه با قاچاق محصولات سلامت محورگفت: یکی از مباحثی که باید به صورت ویژه در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید مد نظر قرار بگیرد فرهنگ‌سازی در این زمینه است.

 هاشمی تغییر دیدگاه و روش‌ها در بحث مقابله با قاچاق کالا و ارز را ضروری دانست، بیان کرد: چرا باید در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیشتر به دنبال دانه ریزها باشیم، اصل در این قضیه باید دانه درشت‌هایی باشد که بیشترین سود و منافع را از این موضوع به چنگ می‌زنند.

وی بر این باور است که باید آسیب‌شناسی‌های لازم در این حوزه انجام شود و با ارائه راهکارهای علمی و قابل عملیاتی شدن بستر مبارزه هدفمند را با قاچاق کالا و ارز فراهم سازیم.

مدیر روابط عمومی با بیان اینکه امروز گرایش به مدگرایی و مصرف مکمل‌ها ناشی از این است که ما در بحث جامع‌شناسی بدن حرکتی انجام نداده‌ایم، خاطرنشان کرد: کارهای تحقیقاتی به همین منظور در کشور در زمینه مشکلات چاقی و لاغری و غیره انجام دادیم که خروجی خوبی در بحث کاهش مصرف کالاهای قاچاق مرتبط به این حوزه داشت.

وی بهره‌گیری از روش‌های نو مبارزه با قاچاق کالا و ارز را ضروری دانست وافزود: استفاده از ایده‌ها و روش‌های نو می‌تواند بهترین تاثیرگذاری را در بحث مبارزه با این معضل جدی اقتصادی داشته باشیم.

 انتهای پیام/ م ح

آسیب شناسی در حوزه مبارزه با مواد مخدر ضروری است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.