برادران کيف قاپ در اراك دستگیر شدند ودر بازجویی های پلیس به 17 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سردار  كيومرث عزيزي فرمانده انتظامی استان مرکزی از  دستگيري ۲ برادر کيف قاپ در اراك با 17 فقره سرقت خبرداد.

سردار   عزيزي گفت : در چند ماهه اخير در پي اعلام گزارش هايي مبنی برچنده فقره كيف قاپي از شهروندان در برخي از محله هاي شهر اراك، بررسي تخصصي موضوع به تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي استان ارجاع شد.

وی افزود: بررسي هاي تخصصي كارآگاهان پليس با همكاري ماموران انتظامي شهرستان اراك براي شناسايي و دستگيري كيف قاپان آغاز شد و تا اينكه با توجه به اطلاعاتي كه به دست آمد  ماموران كلانتري ۱۱ شهرستان اراك  در عملياتي موفق شدنددو فرد كيف قاپ كه با يكديگر برادر بودند را در عملياتي شناسايي و دستگير كنند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: دستگيرشدگان براي تكميل تحقيقات به پليس آگاهي استان انتقال داده  شدند و در روند بازجويي هاي تخصصي و با مشاهده ا سناد و مدارك موجود به ۱۷ فقره كيف قاپي در شهر اراك اعتراف كردند.

وی با تقدیر از مشارکت فراگیر شهروندان در انجام موفقیت آمیز ماموریت های مختلف پلیسی تصريح كرد: با تكميل تحقيقات متهمان به مرجع قضايي معرفي و سپس روانه زندان شدند.

انتهای پیام / ج

دستگیری سارقان کیف قاپ در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.