فرمانده انتظامی استان از كشف 608 کيلوگرم مواد مخدر در عمليات تکاوران يگان رزمی 116 كهنوج در شب گذشته خبر داد.

کشف 608 کيلوگرم ترياك در عملیات تكاورانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛  سردار رضا بنی اسدی فر گفت: ماموران يگان رزمي116 شهرستان کهنوج با انجام يكسري اقدامات اطلاعاتي در جنوب استان كرمان از تردد و ورود يك محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ به اين شهرستان مطلع شدند.

وی افزود:ماموران پس از شناسايی مسير تردد قاچاقچيان، با استقرار در طول مسير، طی کنترل خودرو های عبوری در محور کهنوج - رودبار به يك دستگاه خودرو پژو 405که پلاک آن مخدوش بود مشکوک و دستور ايست دادند که راننده خودرو بدون هيچ توجهی سريعاً متواری شد.


سردار بني اسدی فر بیان کرد: پس از طی مسافتی تعقيب و مراقبت،خودرو وارد منزلی متروکه شد که بعد از هماهنگي با مقام قضائی، ماموران محل مورد نظر را محاصره كردند.


وی اظهار داشت: طی بازرسی تخصصي از منزل و خودرو 608 کیلوگرم تریاک کشف و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.


فرمانده انتظامی استان در پايان با اشاره به ادامه تحقيقات در راستای دستگيری و برخورد قاطع با قاچاقچيان گفت: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك در زمينه خريد، فروش و حمل مواد مخدر سريعأ مراتب را جهت شناسايي و دستگيری سوداگران مرگ به نيروهای پليس اعلام كنند تا جامعه ای به دور از هر گونه آسيب و معضلات سوء مصرف مواد مخدر داشته باشيم.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.