بازیگر فیلم دزدان دریایی کارائیب با حضور در سوریه و جنگ با داعش به دنبال انتقام از عاملان حمله تروریستی اخیر منچستر است.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی تلگراف؛ «مایکل انرایت»، بازیگر انگلیسی هالیوود که دو سال پیش برای جنگ با داعش به سوریه رفته است، به دنبال انتقام از عاملان حمله تروریستی اخیر به منچستر است.

انرایت ۵۲ ساله که در کنار «جانی دپ» در فیلم «دزدان دریایی کارائیب» ایفای نقش کرده است در سال ۲۰۱۵ به وسیله یگان‌های مدافع خلق کُرد تحت آموزش‌های نظامی قرار گرفت و در سوریه مبارزه با تروریست‌های داعش را آغاز کرده است.

بازیگر انگلیسی در پی انتقام از عاملان حمله تروریستی به منچستر است

این بازیگر نقش‌های اکشن می‌گوید: حمله تروریستی به کنسرت منچستر، خیابان وست مینستر و بازار بورو لندن را از یاد نمی‌برم. ماجرای منچستر احساسات بسیاری را جریحه دار کرده است. من شاهد اتفاقات غم انگیز زیادی بوده ام، ولی حمله تروریستی به منچستر متفاوت بود. به شما قول می‌دهم که به تروریست‌های داعش مهلت ندهم. به آن‌ها هیچ رحمی نخواهم کرد.

بازیگر انگلیسی در پی انتقام از عاملان حمله تروریستی به منچستر است

بازیگر فیلم «شوالیه و روز» ادامه داد: شاید گفتن این سخن عجیب باشد، ولی زمانی که ماجرای پل لندن به گوشم رسید آرزو می‌کردم کاش آنجا بودم. آن وقت چاقو را بر می‌داشتم تا جایی که امکان داشت، به تروریست‌ها حمله می‌کردم. این اتفاقات قلب مرا سخت کرده است. هر روز یک عملیات ضد داعش در سوریه انجام می‌شود و من نخستین سربازی هستم که داوطلبانه برای جنگ با آن‌ها آماده می‌شوم.

انرایت یکی از ده‌ها نظامی خارجی است که با حضور در منطقه روژاوا واقع در شمال شرقی سوریه، به مبارزه با داعش می‌پردازند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۱۴ تير ۱۳۹۶
چه عجب یه با غیرت تو انگلیسیا پیدا شد
آخرین اخبار