علی ژکان گفت: هم اکنون مونتاژ کار در حال انجام است که تا ده روز دیگر به پایان می‌رسد و پس از آن کار صداگذاری را آغاز خواهیم کرد.

آخرین روز های تدوین فیلم آخرین امضا برای رعناعلی ژکان کارگردان سینما، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت تولید فیلم سینمایی «آخرین امضا برای رعنا» گفت: هم اکنون مونتاژ کار در حال انجام است که تا ده روز دیگر به پایان می‌رسد و پس از آن کار صداگذاری را آغاز خواهیم کرد.

وی در خصوص زمان اکران این فیلم گفت: هنوز مشخص نیست که فیلم را برای جشنواره سی و ششم نگه داریم یا این که آن را اکران کنیم.

گفتنی است؛ علی ژکان پیش از این فیلم‌هایی چون مادیان، دخترک کنار مرداب، سایه به سایه، عیسی می‌آید و چهره به چهره را کارگردانی کرده است.

شایان ذکر است؛ در خلاصه داستان «اولین امضا برای رعنا» آمده:

داستان نویسی به نام جهانگیر گلستانه چند سال قبل با همسرش رعنا ازدواج کرده است. آن دو یک پسر به نام نیما دارند که شش ساله است. جهانگیر سه کتاب چاپ کرده، اما هیچکدام از این کتاب ها نتوانسته اند برای او پولی به همراه بیاورند. خانواده در خانه ای اجاره‌ای که صاحبش از آشنایان قدیم جهانگیر است، زندگی می‌کردند و اجاره مختصری می‌پرداختند، اما طولی نمی کشد که آن دوست قدیمی تماس گرفته و می گوید قصد دارد در خانه اش ساکن شود. این خبر زندگی جهان را به هم می ریزد و… »

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار