معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ما پیشنهاداتمان را درباره حضور زنان در کابینه دوازدهم به رئیس جمهور ارائه کرده‌ایم.

مولاوردی: تابوی حضور زنان در کابینه شکسته شده است/ گزینه‌های پیشنهادیمان را به رئیس جمهور اعلام کرده‌ایمبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا رایزنی‌هایی با زنانی که قرار است در کابینه باشند انجام شده یا خیر، اظهار داشت: با خود آن زنان صحبتی نشده اما با تمام کسانی که تصمیم گیرنده‌ هستند رایزنی شده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا رئیس جمهور موافق حضور زنان در کابینه دولت است یا خیر، گفت: ان‌شاءالله ایشان هم موافق هستند.

مولاوردی در پاسخ به اینکه یکی از شعارهای اصلی دولت در زمان انتخابات حضور زنان در کابینه بود، اگر این وعده محقق نشود به ضرر دولت دوازدهم است، تصریح کرد: این مسئله را رئیس جمهور بهتر از ما می‌داند و ما هم بر این اساس تلاش‌هایی را انجام می‌دهیم تا زنان درکابینه حضور داشته باشند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در پاسخ به اینکه آیا سقفی برای حضور زنان در کابینه تعیین شده یا خیر، بیان کرد: اجازه بدهید در مورد سقف و کف صحبت نکنم، ما پیشنهاداتمان را ارائه کرده‌ایم و هر روز هم به گزینه‌ها و پیشنهادات جدید می‌رسیم و‌آن را به مرور ارائه می‌کنیم و سایر دوستان هم این کار را انجام می‌دهند.

مولاوردی در پاسخ به اینکه آیا شاخصه‌هایی برای حضور زنان در کابینه تعیین شده است، اضافه کرد: ‌به هرحال هرکسی که به عنوان وزیر و یا عضو کابینه وارد می‌شود باید حداقل شاخصه‌ها و خصوصیات لازم را داشته باشد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: تابوی حضور زنان در کابینه شکسته شده و اینکه فکر کنیم اتفاق بزرگی می‌خواهد بیفتد اینگونه نیست چرا که قبلا هم وزیر زن در کابینه داشته‌ایم.

انتهای پیام/

تابوی حضور وزیر زن در دولت شکسته شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار